Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Kolla lungorna jag har varit rökare sen jag var 13 höll upp i 5 år men börja lite igen 2024 köpt sporadiskt och även rökat E - cigg och det är värre skit än cigaretter. Jag blir lätt andfådd efter ansträngning och det krävs inte mycket för att det ska börja. Var och kolla normal andning växla till lång utblåsning och till inandning och i buren gör man samma tror jag det var men så stänger man av luften också och då ska man fortsätta andas. Alla tester upprepas 3 ggr i följd man har en klämma för näsan under alla tester. Lite mer variation på det här testet tyckte jag än det jag gjorde 2017. Man gör också testerna utan medicin och sen gör man dem med medicin.
Tänker mycket. Mår dåligt av det. Eller så är det så att jag mår dåligt och därför tänker mycket.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tror det sistnämnda.
Suttit och känt efter, mår bra trots allt.
- Utomjordingen
- Niobmedlem
Ingen vidare! Fått en massa nya vanföreställningar/knäppa tankar sen en vecka tillbaka som jag inte riktigt vet om det stämmer eller inte!? Jag brukar vara realist - men som vanligt vet jag inte vad som är riktigt när det gäller knäppa tankar.
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction - fast på riktigt?!
"Utomjordingen"
"Utomjordingen"
-
- Tellurmedlem
Mår kanon, livet går bra nu.
Tack, jag mår bra.