Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Pysen_87
Tuliummedlem

Re: Hur mår du?

Post by Pysen_87 »

Geta wrote: Yesterday, 12:21
Pysen_87 wrote: Yesterday, 11:56 GLAD!!! :lol: :-D
Det håller i sig.
JAPP!! :-D
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Vad skönt! Alltid roligt att ha möjligheten att vara glad. Med de här tunga sjukdomarna menar jag. Surfa på!
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Jag är besviken, på att jag fått en psykos. Hypomani är ganska najs att vara i, för en själv kanske inte för andra :-S. Jag är rätt sänkt, inte deprimerad men ångerfull och tung. Men en depression kan komma på en sån här episod, när hjärnan gått på höga varvtal. Aja ta det som det kommer. Jag menar göra allt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt men för övrigt kan jag inte göra så mycket. Naturen har sin gång med sjukdomar även om man får all vård man kan få. Och nej jag vill verkligen inte vara inlagd. Man kan läka och helas lika bra hemma bara man gör ”rätt” saker för hälsan. Men det är så sjukt jobbigt och obehagligt att vara i psykos. Hoppas att den snart går över. Jag pepprar verkligen på med Haldol. Och tar sömnmeds.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

amandara wrote: Yesterday, 11:27
Nobel wrote: 05 Jun 2025, 21:06 Ta hand om dig, var försiktig
Hoppas du inte tar illa upp - men vad menar du med ”var försiktig”? Jag är psykotisk och i min nuvarande värld landar det fel. Som att du uppmanar mig att vara rädd. Jag tror inte att du menar nånting illa, men jag undrar.
Tänker att hjärnan inte alltid fungerar optimalt, och att det kan vara extra viktigt då att vara extra uppmärksam och försiktig. Hoppas det vänder snart <3
'cause the freak inside controls my mind
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Nobel wrote: Yesterday, 14:53
amandara wrote: Yesterday, 11:27
Nobel wrote: 05 Jun 2025, 21:06 Ta hand om dig, var försiktig
Hoppas du inte tar illa upp - men vad menar du med ”var försiktig”? Jag är psykotisk och i min nuvarande värld landar det fel. Som att du uppmanar mig att vara rädd. Jag tror inte att du menar nånting illa, men jag undrar.
Tänker att hjärnan inte alltid fungerar optimalt, och att det kan vara extra viktigt då att vara extra uppmärksam och försiktig. Hoppas det vänder snart <3
Japp ok - tack för förklaringen!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Sådär! Förstår inte.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jättetrött. Förhoppningsvis vill särbon gå ut med hunden.

Edit: hunden behöver inte ut riktigt än. Ingen brådska.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by amandara »

Jag har ångest. Och är tom i huvudet. Alla dessa spretiga tankar som varit av och till är nu tomhet. Kanske haldolen som gör sitt jobb? Hoppas på det.
hyperaktiv
Tellurmedlem

Post by hyperaktiv »

Jag mår bra, smått berusad.. :))
memphis
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by memphis »

yrväder wrote: Yesterday, 09:30 jag är lite låg det är jobbigt det är svårt att ta sig ur känslan
Jag med. Känner mig allmänt less.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply