Ja, nya tag imorgon, tack :)
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Det kan vara en vision om hur du kommer att må i framtiden.Nobel wrote: ↑02 Jan 2022, 17:02 Mår bra. Tror de negativa symtomen börjar släppa, sakta men säkert. Har större tillgång till mina känslor idag jämfört med för några månader sedan. Kan det bero på att jag sover bättre? Undrar vad som kan vara orsaken... Eller så kanske det bara är en naturlig fluktuation.
Sömnen är jätteviktig, i alla fall för mig, kan vara det som gör dig bättre.Nobel wrote: ↑02 Jan 2022, 17:02 Mår bra. Tror de negativa symtomen börjar släppa, sakta men säkert. Har större tillgång till mina känslor idag jämfört med för några månader sedan. Kan det bero på att jag sover bättre? Undrar vad som kan vara orsaken... Eller så kanske det bara är en naturlig fluktuation.
Har kanske inte varit negativa symtom du haft. Kanske har det varit en depression.
Då sover du också sämre, känslorna är på sparlåga.
Negativa symtom försvinner inte bara.
Då sover du också sämre, känslorna är på sparlåga.
Negativa symtom försvinner inte bara.
Jo, negativa symtom kan minska med tiden. Men jag fick sådana där visioner
om att må bättre då och då innan det vände.
om att må bättre då och då innan det vände.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mår bra, genomvarm
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Efter omständigheterna väl. Har vänt på dygnet, men ska försöka komma i säng runt midnatt i alla fall.
Fick du visioner genom drömmar Geta eller hur kom de till dig.
Nej, jag fick visioner i fullt dagsljus- små fickor då jag mådde bättre.
Förstår jag dig rätt Geta, fick du förnimmelser i trevande små doser av känslor som under lång tid legat begravda. Är det du menar med fickor ?
Ja, något sådant, yrväder.
Ok! Imorgon börjar min arbetsvecka på gott och på ont.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34