Jag sväljer också min medicin nu!Sofie wrote: ↑26 Jan 2022, 22:34Jag har börjat svälja deras medicin nu för att slippa sprutan. Det är verkligen hemskt att göra något mot sin vilja såhär.Klankedinken wrote: ↑26 Jan 2022, 16:22Roligt uttryck! Jag tog den i rumpestumpen efter jag fått den axelpaxeln i några år.. Mycket lättsammare!
Vanföreställningar?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vanföreställningar?
Det här med att min telefon var hackad kommer att gå till historien som en vanföreställning. Det är där det kommer att landa till slut. Jag bryr mig inte nämnvärt. Jag vet ju vad som egentligen hänt och inte. Jag är klar i huvudet. Jag har alla hemma. Jag har ett stort omfång. Och nu var det dags att jag fick mig en omgång.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag hörde att min kp inte tror på att jag är hackad idag. Hon sa att hackarna nog skulle valt ett annat offer, typ Wallenberg. Jag håller med om att de har gett sig på helt fel person. Varför vet jag inte riktigt. Vet ju inte vad hackarna vill ännu. De har inte försökt ringa mig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hackaren gav sig på mig utan att jag är stormrik.
Ja just precis!
-
- Guldmedlem
Nissegossen har också problem med hacker men det verkar va lugnt nu!
Alltid bär jag är inlagd så dör kändisar
När jag har psykos är det också många som dör.
Olof Palme blev skjuten, när jag var inlagd. Jag har alibi.
Minns när Palme blev skjuten. Jag var hemma, full mitt i natten och lyssnade på radion. Plötsligt blev det tvärtyst. Ingenting hördes på minst 10 minuter. Så kom en extra ekoutsändning. Palme var skjuten och på väg till Karolinska. Sedan blev det tyst igen. När de kom tillbaka berättade de att Palme avlidit i ambulansen. Chockad ringde jag till en massa människor som mest blev irriterade att väckas mitt i natten. Min pappa blev förbannad över att jag var full och sade åt mig att gå och lägga mig. Så jag har också alibi.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag var bara barn när Palme blev mördad. Så det är ju också ett vattentätt alibi.