Lösviktsgodis
Moderator: Moderator 1
Re: Lösviktsgodis
Kanske att jag slinker in i godisbutiken imorgon och fyller upp en påse med godsaker. Förmodligen blir det inte av, men fantisera om det kan man ju.
Vårt behov av tröst.
Inte handlade jag godis idag trots visst sötsug. Kanske det blir av imorgon på väg hem från mötesplatsen. Förmodligen blir det inte fallet.
Nej, inget lösviktsgodis idag heller. Förmodligen inte imorgon heller. Men drömma kan man ju.
Jag kanske syndar idag. Ta för mig av det goda, sleva på så påsen blir full. Går till en renodlad godisbutik och förser mig med godsaker.
Ja gör det Fantasio, alltid trevligt med gott lösviktsgodis. Så kan man bygga upp sina fettdepåer och boosta sockerhjärnan.
-
- Guldmedlem
Det är namnet på Amandaras nya bok "Sockerhjärnan".. Det är för att snylta på Anders Hansen och hans påhitt :)
Som vanligt är det mest snack (skrift) när det gäller mig. Köpte aldrig något godis, däremot en chokladkaka i mataffären.
Jag inbillar mig att choklad är nyttigare än lösviktsgodis.
Vad heter Anders Hansens bok?Klankedinken wrote: ↑29 Nov 2021, 15:13 Det är namnet på Amandaras nya bok "Sockerhjärnan".. Det är för att snylta på Anders Hansen och hans påhitt :)
-
- Guldmedlem
Ett tips..amandara wrote: ↑29 Nov 2021, 17:07Vad heter Anders Hansens bok?Klankedinken wrote: ↑29 Nov 2021, 15:13 Det är namnet på Amandaras nya bok "Sockerhjärnan".. Det är för att snylta på Anders Hansen och hans påhitt :)
"Med tanke på maten"! Det skulle slå stort..
Han har flera böcker på google.
Jag har läst boken "sockerbomben", men inte av Anders Hansen. Bitten nånting heter hon med sockerbomben.