Speltråden
Moderator: Moderator 1
Re: Speltråden
Arsenal - Manchester United 1 (13:30) idag. (Vinst)
Real Sociedad - Barcelona 2 (vinst)
Bologna - Udinese 1 - Spelas imorrn
Real Sociedad - Barcelona 2 (vinst)
Bologna - Udinese 1 - Spelas imorrn
Kul att du fick in matcherna. Arsenal var väl knappast favoriter?
United var en placering under Arsenal. Precis bytt tränare och så. Bra match var det. Jämt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Lycka till på sista matchen zogge..
läste att det igår blev 26 millar på travet. Det skulle man
kammat hem!
läste att det igår blev 26 millar på travet. Det skulle man
kammat hem!
2-2 blev det, fick tillbaka insatsen iaf
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nu är det snorjämnt i toppen av Premier league.
Man city är en poäng före Liverpool.
Hur ska detta sluta?
Man city är en poäng före Liverpool.
Hur ska detta sluta?

Jag spelar nästan aldrig, tänkte spela upp mina mynt på banditen på båten, men den tog bara danska kronor o jag hade bara euro, så jag struntade i det. Annars spelar jag Bingolotto ibland, samt de trisslotter jag får av Sifo o Ipsos för att man svarar på undersökningar. Köper aldrig lotter (förutom bingolotter).
Jag lägger hellre pengarna på Bitcoin o annan krypto, men det är nästan som att spela...
Jag lägger hellre pengarna på Bitcoin o annan krypto, men det är nästan som att spela...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag minns då vi åkte på finlandsfärjan när jag var typ 12 och spelade banditer. En vän till mor fick högsta vinsten. Det var 1kr insats och en megavinst på 100kr. :P
Jag har med vunnit jackpot på slot på en båt. Det blev ett par hundra. Det var på en Grenå färja.
Jag har vunnit på poker automat någon hundralapp. Men jag fick inte växla vinsten till pengar utan bara köpa dricka för den. Det var på ett disco.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, nu minns jag då jag spelade videopoker och vann tusenkronor. Det var i en kiosk vid namn Nanna. Ett ex blev skitsur.. hon gillade aldrig mitt spelande även fast jag spelade bara för några hundra i månaden.
Jag är evinnerligt glad att jag inte är en spelare. Men jag har varit en shoppaholic. Kan förstå sekundens berusning.