Bra att det är gratis! Ska fråga vad jag får för märke på vaccinet innan de sticker in sprutan, men jag kommer att tacka ja till sprutan oavsett. Man vet aldrig om corona kan bli en dödlig affär.
Bokat tid till vaccin mot covid
Moderator: Moderator 1
Re: Bokat tid till vaccin mot covid
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag frågade efter sprutan vad det var för vaccin.
Till mig sa dem vad jag skulle få för vaccin. Pfizer blev det. Ny injektion om sex dagar.
Jag är klar med vaccineringen. Blev lite dålig efter första sprutan, men inget efter den andra sprutan. Frick pfizer.
Jag får inte glömma bort att ta min andra spruta nu på torsdag. Det lär väl komma något muterat jox som gör att man måste vaccinera sig fler gånger.
Ja nu sprider sig en mutation ifrån Indien som bara en spruta inte hjälper mot. Så det blir en kapplöpning att få alla färdigvaccinerade så fort som möjligt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag får äntligen andra sprutan imorgon!
Jag fick Phizer jag med blev färdigvaccinerad i mars.
Jag hör på nyheterna om den nya Delta- varianten. Blir lite orolig då jag inte ens fått första sprutan än. Och för skydd mot Delta måste man ha 2 sprutor om jag förstått det rätt.
I Stockholm kan nu 35-åringar boka tid för vaccinering mot Covid-19.
Det är så ur- typiskt min vårdcentral att ha Sveriges sämsta service. Ska bli skönt när jag flyttar in till stan. Där finns privata vårdcentraler om man är missnöjd.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det stod om medicinen på den lapp jag fick, ett namn jag inte blev klok på vilken injektion jag fått. Min ssk slog på sin mobil fick fram att jag fått Pfizer. Är fullvaccinerad
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com