Vilka högtider är viktiga för dig?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Re: Vilka högtider är viktiga för dig?

Post by Leakim97 »

Nissegossen jag och Geta som tror du är feldiagnostiserad 😂
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Julen är den viktigaste
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Leakim97 wrote: 16 Jun 2024, 07:22 Nissegossen jag och Geta som tror du är feldiagnostiserad 😂
Vilken diagnos har Nissegossen då?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mammas 75-årsdag är viktig. Fest den 22 juli. Men jag vet inte vad jag ska köpa för present. Måste vara nåt lite finare eftersom det är ett stort kalas.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det blir väl som vanligt på midsommar: blåst och regn. Själv går jag bara till mataffären och hem igen, så vädret kan kvitta.
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Skall äta med ett sällskap på midsommaraftons dag, och spela lite discgolf. Sen blire nog att vara hemma på kvällen.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Leakim97 wrote: 16 Jun 2024, 07:22 Nissegossen jag och Geta som tror du är feldiagnostiserad 😂
Jaha, jag har alltså inte Schizofreni? Har alla symptom på det, visserligen tror jag själv, att det att det att det jag hallucinerade var en normal reaktion på sömnbrist som normala människor får vid exceptionell sömnbrist då jag varit för mycket vaken och därför fått hallucinationer samt att injektioner konserverade sjukdomen och därför har jag det fortsatt. Men nu tveklöst har Schizofreni. Så jag undrar på varför jag inte skulle ha det?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Nissegossen wrote: 20 Jun 2024, 07:35
Jaha, jag har alltså inte Schizofreni? Har alla symptom på det, visserligen tror jag själv, att det att det att det jag hallucinerade var en normal reaktion på sömnbrist som normala människor får vid exceptionell sömnbrist då jag varit för mycket vaken och därför fått hallucinationer samt att injektioner konserverade sjukdomen och därför har jag det fortsatt. Men nu tveklöst har Schizofreni. Så jag undrar på varför jag inte skulle ha det?
Du sa att du kan prata och hålla monolog med dig själv i timmar. Tror inte människor med psykossjukdom skulle göra de
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Extrovert kanske? :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Santina
Dysprosiummedlem

Post by Santina »

Tror jag gillar midsommar bäst, iaf de senaste två åren. Sen julen. Jag brukar oftast fylla år under eller runt påskhelgen, annars vet jag inte om jag skulle träffa familjen då ens. Kanske. Det är också mysigt, men inte på samma nivå som midsommar och julen.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag minns midsommaraftnarna i min ungdom. Det var nog årets absoluta höjdpunkt. Brukade campa i Bergafjärden med mina vänner och vi roade oss med att supa oss fulla. Sen när jag blev lite äldre var det logdans på midsommar.
Minns den allra första midsommaren när jag inte var bland folk och roade mig. Det var ett antiklimax.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Leakim97 wrote: 20 Jun 2024, 07:39
Nissegossen wrote: 20 Jun 2024, 07:35
Du sa att du kan prata och hålla monolog med dig själv i timmar. Tror inte människor med psykossjukdom skulle göra de
De som är inom mig, svarar adekvat på vad jag säger, samt att jag i det är uppfylld med helig ande vilket är vad jag själv tror, alla svar inom dig, Gud här bön det har Jesus lärt oss så be i ande och sanning, så får du svar, det har Jesus lärt oss

Så skall vi prate religion så har jag inte Schizofreni då jag är uppfyld med helig ande, men för enkelhetens skull har jag en sjukdom som belastar mig. Så inför läkare har jag Scizofreni, de skulle aldrig godkänna att jag är uppfylld av helig ande, men tack vare det lever dag som idag är
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply