De man tappat kontakten med

Postningar från anhöriga och vänner samt postningar om anhöriga och vänner.

Moderator: Moderator 1

آپ کا نام کیا ہے؟
Litiummedlem

Re: De man tappat kontakten med

Post by آپ کا نام کیا ہے؟ »

Fantasio wrote: 29 Jun 2023, 23:00 Jag har bara två bekanta på Facebook från min barndom. Jag var väldigt ensam som ung, men det förändrades när jag fick mitt andra och sista jobb. Jag har bott i 20 år i min nuvarande lägenhet och större delen av tiden har jag varit utan vänner, de försvann när jag fick sparken. En av mina vänner har bara varit hemma hos mig en gång på dessa 20 år. Han är väldigt trevlig och jag undrar varför han aldrig hör av sig till mig. Vi har ju hittat på mycket skoj genom åren. En annan före detta arbetskamrat har jag inte hört ett knysst ifrån på lika länge. Det borde inte vara min schizofreni som skrämmer bort dem, de verkar bara ha tröttnat på mig. Det blir en pina att framleva sitt liv på solkvist. Är det naturligt att växa ifrån kompisrelationer, eller är det mig det är fel på? Har du en vän eller fler som du skulle vilja ha förnyad kontakt med? Jag känner mig utstött.
ok, de hör aldrig av sig. Hör du av dig då?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

آپ کا نام کیا ہے؟ wrote: 16 Feb 2025, 21:40 ok, de hör aldrig av sig. Hör du av dig då?
Nej, jag är dålig på att höra av mig till folk.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag postade ett grattis på Facebook igår till en gammal vän. Och även till en annan kompis jag lärt känna via psykiatrin, de fyller år på samma dag. Lite lappsjuk kan jag allt bli.
Post Reply