Vita arkivet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vita arkivet

Post by memphis »

Men pengar vill de nog ha!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är klart! :D
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har bortåt 125.000 kr på mina konton i nuläget, det går oavkortat i nuläget till mitt ex då jag inte skrivit ett nytt testamente, samt allt vad jag har går till henne. Får snarast skriva ett nytt testamente, vad jag tror skall två bevittna testamentet samtidigt för att det skall gälla, de skall vara medvetna om att det är ett testamente, men behöver inte veta innehållet, det de bevittnar är att det är din namnteckning.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Safir wrote: 15 Jul 2023, 18:53 Vita Arkivet gäller inte som testamente så har man skrivit i Vita Arkivet att person X ska ha ens ägodel A så gäller inte det då arvsrätten måste följas. Så ens närmsta lagliga arvingar kan skita i vad man vill och ärva ägodel A ändå. Om de är schyssta så respekterar de det man skrivit i Vita Arkivet men de behöver inte göra det om de inte vill.
Ah ok, tackar för det.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nissegossen,

När du har så mycket pengar, varför köper du inte en fullt fungerande dator. Du behöver inte leta datorer i soprum längre.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Geta,

Ja jo, det hade varit nåt va! 😀
Dessutom blir väl bostadstillägget mindre vid egna besparingar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Geta wrote: 16 Jul 2023, 08:59 Nissegossen,

När du har så mycket pengar, varför köper du inte en fullt fungerande dator. Du behöver inte leta datorer i soprum längre.
Soprumsdatorer duger om man bara surfar och kollar på youtube. Ingen mening med att lägga massa pengar på det.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

:lol:
Post Reply