Hur sjutton gör man för att hålla ordning hemma?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sjutton gör man för att hålla ordning hemma?
Jag håller hyfsad ordning. Jag kunde vara bättre på att dammsuga. Det är mest hår och damm. Swiffer.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har hemtjänst
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hade bättre ordning när jag bodde själv men föredrar det som det är nu. Känns lite mer upplivat eller vad man skall säga med halvkaos
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Hehe! Ja, det är ett sätt att se på det.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har flyttat runt på lite saker så nu är det städat på ett ställe men kaos i resten av lägenheten. :|
Det ger sig undan för undan. Bara att bestämma nästa yta du vill fortsätta med känn ingen tidspress att du nu har en yta som är undanplockad och städad kan du vara nöjd med. Bra gjort du klarar det.
Jag har boendestöd. Nu har vi bestämt städa ett rum ordentligt varje gång det är städdag. Ett rum i taget. Vi börjar med hallen eller köket. Hallen kanske är bäst. Har sniderier i köksluckorna. Ett helvete som heter duga. Försöker torka om man spiller nåt på nedre skåpen men det hjälps inte.
Tidningar och papper. Omg. Vad ska man göra av allting?
Tidningar och papper. Omg. Vad ska man göra av allting?
Målningen är själens spegel
Det är rätt modell. Jag spiller varje dag är det inte på mig själv så är det köksluckor golv och det är inte alltid jag ser det på en gående gång ett olösligt problem. Jag torkar bort det när jag ser det jag tycker frågan är vad man torkar av det med eller hur man får fläcken ur kläderna.
Det blir alltid ränder av trasan har börjat så smått med städservetter kläderna har jag i princip gett upp fläckar jag får ha lite fläckar för det kommer ju att komma nya fläckar.
Det blir alltid ränder av trasan har börjat så smått med städservetter kläderna har jag i princip gett upp fläckar jag får ha lite fläckar för det kommer ju att komma nya fläckar.
Städservetter är fenomenalt.
Jag sätter en påsklämma på förpackningen av städservetter.
Samma här. I en platspåse ligger servetterna. Tvinnat öppningen och sen påsklämma
Målningen är själens spegel