Biden vs Trump
Moderator: Moderator 1
Re: Biden vs Trump
USA är uppdelat i ont och gott nu som vid svart/vitt tänkande vid borderline.
Såg ett påstående att med Trump vid makten blir det inbördeskrig och med Biden vid makten blir det världskrig. Biden verkar dock inte klara sig fram till valet.
Han hade tur att det var en ovan skytt. Nog var han nervös med tanke på vad han gjorde. 150 meter.

Inte för att jag gillar Trump men det hade ju varit för hemskt om han hade blivit dödad. Det var bara en hårsmån ifrån.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jo, det hade varit katastrof. Jag är inte heller Trumpfan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hur i hela h-vete kunde sniper-teamen missa att en 20-årig amatör med vapen fanns på det taket, på det avståndet? O folk såg det o ropade, i hela två minuter innan skotten!? Secret Service får nog mycket kritik...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Hur kunde han nästan träffa Trump.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Trump hade tur som vred huvudet precis då...

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det ser ut som att Trump slår till en mygga, när han träffas på örat.
Ja det tar nån sekund innan han duckar. Han kunde ha fått ett till skott mot huvudet om skytten haft ett automatvapen. Men det kanske inte finns för långdistans. Det vet inte jag.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hoppas innerligt att Biden vinner! Trump är inte riktigt klok men å andra sidan är Biden gammal och gaggig.