Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Hercules723
Hafniummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Hercules723 »

memphis wrote: 11 Jun 2021, 14:01 Tänker på en lägenhet som jag har anmält intresse för. Det är en tvåa på 69 kvm i Umeå. Kostar 6057kr i månaden. Det är lite dyrt men samtidigt behöver jag inget månadskort på bussen om jag bor där för det finns ett stort handelsområde i närheten med massor av affärer. Både stora Coop och Willys. Det finns också bra strövområden för hundpromenaderna.

Jag hoppas faktiskt att jag får lägenheten, men jag har ju inte ens sett den än. Den har en del grejer som jag gillar t ex en klädkammare, badkar och en liten tvättstuga inne i lägenheten! Vi får se on jag får titta på den. Det beror på kötiden hos dem som anmäler intresse. Jag har en kötid på 5 år.
Ja trivs jättebra där. Du blir nästan granne med mig då!! Jag bor på Östra. :)

Brukar handla på Stora Coop och Willys. Eller ta bussen till ICA kvantum Mariehem. :)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Wow Herkules! Då blir vi grannar då! Jag har blivit avrådd från Östra Ersboda pga mycket stök där. Är det så?

Denna lgh ligger på Västra Ersboda.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har också fått tidningen Empati idag.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

memphis wrote: 11 Jun 2021, 14:16 Wow Herkules! Då blir vi grannar då! Jag har blivit avrådd från Östra Ersboda pga mycket stök där. Är det så?

Denna lgh ligger på Västra Ersboda.
Nej, det är inte mycket stök nu på Östra Ersboda. Fast visst, i vintras var det någon som tände eld på en bil och även en byggnad brann. Men där jag bor är det lugnt då jag bor i bostadsrätt. Jag går en väg genom radhus och lägenheter till lokala Coop Östra Ersboda. Jag har aldrig stött på någon som bråkat med mig. Har bott på Östra Ersboda sedan 2005. :)

Däremot under 1990-talet då var det mycket stökigt på Östra Ersboda! Hoppas du får lägenheten, då bjuder jag dig på kaffe och dammsugare!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tack! Det vore skoj!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Hoppas memphis. Annars har du stått så länge i bostadskö så det går andra tåg, tycker jag det borde vara
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på att man måste ta ett tag i spökena innan de växer sig för stora. Nu ska jag få min brors password till Netflix så att jag kan se på Game of Thones och slappna av ett tag.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

amandara wrote: 11 Jun 2021, 15:24 Hoppas memphis. Annars har du stått så länge i bostadskö så det går andra tåg, tycker jag det borde vara
Ja det kommer fler lägenheter om denna inte blir! Tack Amandara!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på mina stora tomatplantor ute på balkongen, och hur de verkar behöva längre stödpinnar. Det är redan små tomater gröna på plantorna. Har även paprikaplantor med blommor på så att,,, som man sår får man också skörda! Jag ska fixa långa stödpinnar imorgon. Tar bara nån sly ute i skogen.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Har som du memphis, en tomatplanta och paprikaplantor med blommor 😀
Post Reply