Våra online-köp

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Våra online-köp

Post by Nissegossen »

Jag har Linux mail inbyggt i systemet men använder aldrig den har inte ens gått in på den, de gånger jag oavsiktligt kommit in på den så har jag haft svårt att klicka bort det.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag köpte en CD och DVD i samma fodral från Ginza. Den kom i brevlådan. Men nu har jag fått en räkning på två filmer jag inte fått. Klickade inte i rutan att jag ville att de skulle ställa paketet utanför dörren, men fruktar att det var just vad posten gjorde. Jag är rädd att någon norpat mitt paket. Ska ringa Ginza imorgon och fråga vart mina filmer har tagit vägen. Mejlen kommer jag inte in på längre, men man brukar ju få ett SMS med en kod för att hämta ut paketet vid utlämningsstället. Om mina filmer är stulna, hur bevisar jag det? Det går ju inte.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Av just denna anledning undviker jag hemleverans om det går. Vem som helst som passerar kan ju ta paketet.
Det har faktiskt hänt en gång också. Ett paket som levererades med tidningsbudet fanns inte där när jag öppnade dörren på morgonen.
Men tjuven måste ha ångrat sig. För när jag gick ut nästa gång, vid 11, då låg paketet där.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Beställde faktiskt en klänning till helgerna. Den är av märket Never Fully Dressed och kostade bara 200kr (second hand, men klänningen är i nyskick).
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tillsammans med mammas julklapp ( ett grodd-torn och lite fröer) var det ett par saker till mig själv också. Ett naturvänligt ugnsrengöringsmedel och 100 gram rasullera.

Har tänkt rengöra ugnen och spisen totalt redan nu, så det blir lättsammare när det är dags att flytta.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

har beställt lite parfym tester.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Richard
Administratör

Post by Richard »

Beställde en massa saker från Temu.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Richard wrote: 21 Dec 2023, 18:43 Beställde en massa saker från Temu.
Kläder? Min kappa var skitsnygg.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Temu har sjuka rabatter på RC flyg. Kanske nått för Dave1
Richard
Administratör

Post by Richard »

zoegas wrote: 21 Dec 2023, 18:45
Richard wrote: 21 Dec 2023, 18:43 Beställde en massa saker från Temu.
Kläder? Min kappa var skitsnygg.
Nä, en massa prylar, jag fick plocka bort T-shirten jag först la i korgen, annars skulle det bli för dyrt. Dom har massa coola prylar också.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Min syster var förbi o öppnade min post. Jag hade fått en påminnelse från Postnord om att mitt paket har kommit. Men jag har inte fått någon tidigare avi. Det stod ingen kod på brevet, tror man måste ha det för att hämta ut paketet. Jag får ringa Ginza och be dem skicka paketet igen i så fall. Jag är beredd att betala frakt två gånger.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har du inte fått en kod i mobilen?
Post Reply