Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Ja fyfan. Jag borde skriva en bok om min familj. De är värre än värst.
Det är Fredag idag, funderar på att köpa några öl.
Skål!
Det är Fredag idag, funderar på att köpa några öl.
Skål!
Skål!
Skillnaden mellan dig Z och mig är att du har mer eller mindre kontakt med din släkt eller delar av din släkt för jag har ingen kontakt längre med någon i min släkt - eller har jag helt fel?! Min riktiga pappa och hans sida av släkten har jag aldrig träffat. Sen när det gäller min mamma så har jag inte träffat henne på över 12 år och samma sak med hennes sida av släkten.
Så jag är helt ensam idag... - inte mig emot!
Skillnaden mellan dig Z och mig är att du har mer eller mindre kontakt med din släkt eller delar av din släkt för jag har ingen kontakt längre med någon i min släkt - eller har jag helt fel?! Min riktiga pappa och hans sida av släkten har jag aldrig träffat. Sen när det gäller min mamma så har jag inte träffat henne på över 12 år och samma sak med hennes sida av släkten.
Så jag är helt ensam idag... - inte mig emot!
Det var min mamma och styvpappa och delar av min släkt som brände mig våren 1990 - det är oförlåtligt för jag blev sen bränd av systemet (psykiatrin) resten av mitt liv.
Ja, det är sånt jag ältar idag när jag dricker öl - förlåt!
Ja, det är sånt jag ältar idag när jag dricker öl - förlåt!
Jag anklagade en i släkten för incest våren 1990 - och jag fick ett helvete för det! Jag fick rätt i alla fall till slut för min kusin brände sin pappa för incest några år sedan. Vet inte riktigt hur det gick sen?
Edit - inte senare utan sedan.
Är medveten om att jag skriver fel ibland men det gör väl inget?
Är medveten om att jag skriver fel ibland men det gör väl inget?
Incest handlar om onda ande makter! Är övertygad om att incesten som skedde när det gällde min kusin och hennes pappa på den tiden så är det på grund av det jag sitter här idag.
Jag vet inte om det är riktigt om detta: Fått för mig att mitt X som var psykevårdare utbildade sig senare till lärare och utnyttjade sen en elev sexuellt med någon annan lärare. Sen därefter fick hon 5-6 års fängelse och böter runt 1 miljon kronor enligt nyheterna som jag läste för ett antal år sedan. Som sagt, vet inte om det stämmer men det lutar lite åt det hållet.
Ja, sen kan skriva om massa andra som har kommit med i massmedia som jag har känt! Men orkar inte just nu!
En annan nyhet för runt tio år sedan handlade om "Våldtagna pappan"! Han slår nog alla rekord för han var på första sidan på nyheterna i tidningar. Jag kände honom i flera år för vi var inlagda på samma psykavdelning i början av 1990-talet. Vet inte hur det gick för honom efter nyheterna jag läste om honom. Hoppas att han har det bra idag - för jag tyckte synd om honom! Tror annars att han är uteliggare eller är död idag... .
Sen en nyhet till! Jag kände en psykpatient i början av 1990 - talet. Han kom med i nyheterna känd som "Mopedligan!". Fattar ingenting?
Sist men inte minst - psykiatrikern som jag hade kom med i nyheterna med sin "Naken Kram"! Fattar heller ingenting av det... .