Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Klockan är ju ursnygg så Conny tog den. Han har en klocka med läderarmband nu kan han växla till den andra med metallarmband
Väntar på min kappa, jag beställt, hoppas nu den passar.
Jag fick en tröja jag beställt från selpy idag. Men det var ett hål i den så jag reklamerade. Jag fick svar och behöver inte betala för tröjan. Det gick smidigt. Det bästa med det hela är att hålet inte syns så jag kan använda tröjan. Gratis är gott!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis samma vis kände jag när jag planka på bussen X2
men nu har de i somliga fall tillsatt en sån ranking.
Känns lite mesigt då att ta ut förmåner som är oberättigad.
Men dem 2 g.g.r var det ingen ranking....
Det kändes guld liksom.
Obs biljetterna har varit drygt förlegad. . .
men nu har de i somliga fall tillsatt en sån ranking.
Känns lite mesigt då att ta ut förmåner som är oberättigad.
Men dem 2 g.g.r var det ingen ranking....
Det kändes guld liksom.
Obs biljetterna har varit drygt förlegad. . .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis,
Du som är emot kapitalismen, varför skickar du efter paket hela tiden?
Du som är emot kapitalismen, varför skickar du efter paket hela tiden?
Jag är inte emot kapitalismen Geta. Men jag tycker att den kan gå för långt. Till exempel om den tar över sjukvårdssystemet.
...och pensionssystemet!
I slutet av oktober beställde jag en kjol, den har inte kommit fram än. Efter kanske två veckor mailade jag företaget och de sa att den hade kommit bort i posthanteringen. Jag fick pengarna tillbaka. Nu säger PostNord att kjolen ska komma imorgon. Ska jag betala för kjolen igen?
(Om den kommer fram vill säga.)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej set skulle inte jag ha gjort. Om företaget vill ha sina pengar hör de väl av sig.
Ett paket kom bort för mig en gång. Det är ganska ovanligt att det händer. Men jag fick ett nytt paket. Sen, långt senare, kom det första paketet fram. Säljaren brydde sig inte om det. Han var mån om att jag skulle få min vara i tid.