Kriget om burgare
Moderator: Moderator 1
Re: Kriget om burgare
Jag kan nästan lova att jag köper en förpackning köttfärs imorgon. Bara att krydda, knåda och forma till bollar man plattar ut på ett skärbräde. Måste bara hitta igångsättningsknappen.
Gör det! Låter gott.
Själv inne på dra till Max och klämma en fet burgare.
(Fast mer sugen på glass)
Själv inne på dra till Max och klämma en fet burgare.
(Fast mer sugen på glass)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ingen kväll på Viska är komplett utan pratat hamburgare. Nå vad blir det ikväll? En redig dubbel frisco eller kanske dubbel originalburgare?
7 cheeseburgare torsdag till lördag. Donken.
Yepp. Idag köpte jag två ostburgare med klet i - men det var sjukt opraktiskt att äta i bilen med en jycke hängandes över axeln. Så jag går tillbaka till plain cheeseburgers.
Fick vovven smaka, amandara? Jag hade en kompis som ofta åt på McDonald's och det låg ofta pappers- och pappskräp på golvet där framme i bilen.
Ja det fick hon
. Jag vill att min jycke ska få ta del av många olika smaker. By the way älskar hon indisk mat, hon brukar få slicka tallriken efter att jag ätit. Hon är supersugen på det. Sen dricker hon - och det är bra att hon dricker vatten.
Det ligger hoards av McDonalds papper och kaffekoppar i bilen. Det tar vi imorgon. Vi hade ändå mycket packning att bära upp. Finkläder på galgar som hängde över ena armen medans täcken och packning skulle bäras upp.
Det ligger hoards av McDonalds papper och kaffekoppar i bilen. Det tar vi imorgon. Vi hade ändå mycket packning att bära upp. Finkläder på galgar som hängde över ena armen medans täcken och packning skulle bäras upp.
Badat i havet. På hemvägen cyklar jag förbi Donken. Kanske ta ett besök. Länge sedan jag klämde Big mac.
Jag har inte varit på McDonald's på flera år. Kanske skrämmer trängsel och köer mig. Och pekskärmen alla tydligen ska envisas med.
Blev inget av det. Blev 6 stekta ägg och en skål nötter. Är fortfarande hungrig dock.
.
Äter du lagad mat mer än en gång om dagen? Jag försöker att äta runt klockan fem, men blir lätt lite småhungrig om nätterna.