Tråden om snabbmat

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Tråden om snabbmat

Post by memphis »

Här finns ingen sibylla tyvärr. Jag kan bli sugen på tunnbrödrulle ibland. Vill ha den med grillad korv och extra salt på moset. Dressing och sallad. Mumsigt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Memphis, jag gissar att ni har en pizzeria på din ort.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja Fantasio, det finns flera pizzerior. Men jag är inte mycket för köpe- pizza. Tycker att det dryper för mycket av fett. Jag vill hellre ha en korv- moj!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Richard
Administratör

Post by Richard »

När jag jobbade eftermiddagsskift så körde jag alltid inom McDonalds innan jobbet o köpte en plusmeny samt en extra cheeseburgare. Åt den i bilen innan jobbet.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Äsch blev sugen på Donken nu.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Numer får man beställa genom en tryckkänslig skärm. Men det ska tydligen gå bra att gå fram till en kassa och göra sin beställning muntligt. Men hur svårt kan det vara?
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Zoidar wrote: 15 Mar 2022, 20:13 Äsch blev sugen på Donken nu.
HAHA
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag leker med tanken på att gå till MAX och köpa mig två eller tre hamburgare. Då måste jag mikra dem, för det är en bit att gå. Eller så kör jag på Spicy hot. En rätt plus två vårrullar. Jag sitter här med hungerfantasier.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Fantasio,

Varför äter du inte hamburgaren på Max istället? Det finns bord där.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Krokus wrote: 17 Mar 2022, 10:22 Fantasio,

Varför äter du inte hamburgaren på Max istället? Det finns bord där.
Känner att jag inte kan koppla av och njuta av maten när jag inte är hemma. Är fasligt sugen på pizza, men kommer inte att falla till föga. har ätit pizza bara en eller två gånger i år. Det är ju bra.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det bara kryllar av pizzerior i min stad. Hur kan alla ställen klara sig? Tveksamt om det finns kunder nog för alla ställen. Jag tror att vissa pizzerior fuskar med kassan och att de även tvättar pengar åt kriminella. Sedan får de väl starta eget-bidrag och därför låter pizzerian byta ägare titt som tätt. Sådan verksamhet vill jag inte stödja, men visst är det gott med en pizza ibland.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag har också ett suspekt öga till pizzerian. Kändes lurt att låta dom köra hem maten till mig.. Det är mycket invandring bakom snabbmatshaken här i stan..

Aja, bara man slipper jobba på mcdonalds! Det är en väsnig miljö också ska man va trevlig och gå runt och servera mat!
När jag var där igår var det en ung tjej som fått jobb där och verkligen hatade det! Tankarna hos mig gick att hon tänkte "Det är många som skulle va tacksam för den situation du sitter i".. Fy fasen att jobba verkar det som!
Post Reply