Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Zoidar »

Jocke wrote: 24 Dec 2023, 15:13 Skulle åka buss en liten bit, men blev ordentligt försenad. Den som väntade med mig, tappade lusten att stå med mig på busshållplatsen. Utan gick till nästa hållplats, bussen kom ca 20 minuter försenad. Men varför tappade hon lusten, är jag så tråkig, hon bröt lite men vet inte vilket språk. Har svårt att höra främmande människor, ja där ser man. Alla har inte tålamod med mig.
Folk gör saker av egna syften. Kanske inte hade med dig att göra?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Kippis
☢️ Toriummedlem ☢️

Post by Kippis »

Tänker att jag är glad att slippa fira Jul inne på Akutpsyk på julaftonen.

Delar dom ut klappar på psyket eller är det bara lite godare mat dom får på julafton?
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Zoidar wrote: 24 Dec 2023, 15:18
Jocke wrote: 24 Dec 2023, 15:13 Skulle åka buss en liten bit, men blev ordentligt försenad. Den som väntade med mig, tappade lusten att stå med mig på busshållplatsen. Utan gick till nästa hållplats, bussen kom ca 20 minuter försenad. Men varför tappade hon lusten, är jag så tråkig, hon bröt lite men vet inte vilket språk. Har svårt att höra främmande människor, ja där ser man. Alla har inte tålamod med mig.
Folk gör saker av egna syften. Kanske inte hade med dig att göra?
Hon kände sig lite stressad, nä hon blev less mig, vi stod och snackade kanske 15 minuter, lite formellt kanske men , jag föreslog taxi, sedan gick hon. Efter hon gick så kom bussen körandes på vägen ovanför på väg till start hållplatsen. Sedan ca fem minuter senare kom bussen utan ändhållplatsens namn. Hade betalat 28 kronor förgäves.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jocke,

Jag tvivlar på att hon ville något illa.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Vi hade bara svårt att höra varandra, det kanske var så att hon uppfattade att jag var less henne. Hon kom med på nästa busshållplats, hon såg då lite gladare ut. Ja något var det.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Hon ville nog bara motionera lite extra.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

memphis wrote: 23 Dec 2023, 20:39
amandara wrote: 23 Dec 2023, 18:33 Att jag vill ha en sängkamrat, typ livspartner. Alltså Han.
Hur gick det med Bengan? Var han inge bra?
Livet kom emellan. Han kom som in i mitt liv i ett negativt jävla skede på alla fronter.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har ännu inte tagit mina piller för natten och har inte bråttom att ta dem och bara lägga mig för att sova, för mig är det här en uppesittakväll, ha det gott viskare, jag älskar er alla utan undantag.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Nissegossen wrote: 24 Dec 2023, 20:44 Har ännu inte tagit mina piller för natten och har inte bråttom att ta dem och bara lägga mig för att sova, för mig är det här en uppesittakväll, ha det gott viskare, jag älskar er alla utan undantag.
Mig med??
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 24 Dec 2023, 20:44 Har ännu inte tagit mina piller för natten och har inte bråttom att ta dem och bara lägga mig för att sova, för mig är det här en uppesittakväll, ha det gott viskare, jag älskar er alla utan undantag.
Det var fint sagt, Nisse! Kram till dig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Jag lever i en värld där jag inte har upptäckt att den verkliga fattigdomen existerar, men som jag har förstått det så umgås jag med alla kategorier här på viska? Men jag kan inte inse hur man kan förbättra livssituationen för många av er här på viska.
Post Reply