Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Hur mår du?

Post by Geta »

Då är det bäst att bli inlåst på psyk med LPT.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Att vara inlagd på psyk var ingen bra upplevelse för mig. Trodde att andra patienter ville sticka ihjäl mig med saxar eller att de var med i en kriminell organisation och var där för att avlyssna mig och döda mig när jag sov.
'cause the freak inside controls my mind
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Zoidar wrote: 03 Jan 2022, 17:12 Jag trodde mitt ex kunde se mig via en kaktus jag fått av henne. Men jag kom på att hon inte kunde se mig om jag blundade. :?
Hm? Hon kunde inte se dig om du blundade? Det låter ologiskt. Fast psykoser kan ju vara väldigt ologiska.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 03 Jan 2022, 17:25
Hm? Hon kunde inte se dig om du blundade? Det låter ologiskt. Fast psykoser kan ju vara väldigt ologiska.
Det var när jag var som mest koko.

Fast tänka tillbaka väcker skrämmande känslor.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Minns när jag var psykotisk en period innan jag började med medicin, och jag var livrädd för mina röster. Då hjälpte det om jag gömde mig under täcket och bad min dåvarande pojkvän att lägga sig på täcket. Vet inte riktigt hur jag fick luft. Föregångare till kedjetäcke?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det var kanske så som tyngdtäcket uppfanns? :D
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bothrops wrote: 03 Jan 2022, 16:28 Inget vidare.. ligger mest o försöker klura ut varför alla motarbetar mig o påstår att jag är sjuk.

Hej på er förresten.
Hej och välkommen!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mår bra. Ska ta mig lite kvällsfika.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Hej, Bothrops!

Jag har ont i ryggslutet, undrar om det är ischias. Får ont i ryggen titt som tätt. Människan kommer från planeten Mars med lägre gravitation, det är därför vi får ont i ryggen här på jorden.
Bothrops
Nickelmedlem

Post by Bothrops »

Nissegossen wrote: 03 Jan 2022, 18:01
Bothrops wrote: 03 Jan 2022, 16:28 Inget vidare.. ligger mest o försöker klura ut varför alla motarbetar mig o påstår att jag är sjuk.

Hej på er förresten.
Hej och välkommen!
Tack!
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Krokus wrote: 03 Jan 2022, 17:50 Minns när jag var psykotisk en period innan jag började med medicin, och jag var livrädd för mina röster. Då hjälpte det om jag gömde mig under täcket och bad min dåvarande pojkvän att lägga sig på täcket. Vet inte riktigt hur jag fick luft. Föregångare till kedjetäcke?
Jag var så hemskt paranoid första året jag insjuknade. Jag trodde jag skulle bryta min egen nacke i sömnen. Hua! Det var riktigt obehagligt
Post Reply