Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Hur mår du?
Bra.. att... veta.. Geta... att du har... stålar... :P
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
A pain in the ass
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Äh, går och lägger mig ett tag. Har blivit förkyld. Hoppas att det bara är en förkylning i alla fall! 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag mår rätt bra, men har ont i armen där covid-19-sprutan sattes. Är det normalt?
Ja det är normalt. Får du inte ont av zypadhera- injektionen? Jag får ont av abilify- injektionen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nej, jag känner ingen smärta eller obehag efter Zypadhera-injektionen.
Vad konstigt. Får du den i skinkan eller armen?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jaha! Jamen då är det därför. Skinkan är ju en större muskel och då spränger inte lika mycket.
Jag mår lite illa. Vart på äventyrsbad med syskonbarnen 3 timmar och kloret är fan inte att leka med. Fast jag "bara" hängde barnen i bakhasorna för att de skulle hålla sig över vattenytan känns det som att jag sprungit en mil. Helt utmattad och allmänt såsig. Sådär som man blir efter att ha varit i klormiljö. Det var iallafall kul, både att hängs med kidsen och äventyrsbadet. Övade lite simning med E 8 år i motionsbassängen då han ramlat mellan stolarna simmässigt under föräldrarnas separation och alla stora omställningar som varit. Pappan är inte samarbetsvillig kan man säga. Men pojken måste få igång simmandet! Så det har vi som projekt nu jag och E, att nöta lite simning med flytetyg för att få in rörelserna. Han är så jäkla bra och stabil i vattnet han kan bara inte simma. Och det måste han kunna. Han älskar att bada och då är det bra att kunna simma om man vill ta sig nån vart och ja oxå säkerhetsmässigt.
Förkyld. Ska ta covidtest imorgon.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.