Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Spillde kaffe på t-shirten igen!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Skulle ju till ICA, men det var bara ettans buss som kom, kan ju blivit krångel. Gått in igen, för tårna känns som isbitar. 

Har du inte varma vinterskor?Hercules723 wrote: ↑23 Jan 2025, 08:15 Skulle ju till ICA, men det var bara ettans buss som kom, kan ju blivit krångel. Gått in igen, för tårna känns som isbitar.![]()
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har det också. Men tog bara sneakers.memphis wrote: ↑23 Jan 2025, 15:52Har du inte varma vinterskor?Hercules723 wrote: ↑23 Jan 2025, 08:15 Skulle ju till ICA, men det var bara ettans buss som kom, kan ju blivit krångel. Gått in igen, för tårna känns som isbitar.![]()

Det varnas för sneakers i vinterväglaget.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jaja, bryr mig inte, trillar väl en gång varje vinter ungefär,
Always bindor. Köpte dem för att de var på rea. Så plastiga och dålig känsla. Jag kommer att återgå till Libresse som är av bomull.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ok! Jag känner inte till märket men googlade.
Mm, Libresse här också. Plus menskopp. Always har konstig yta. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Köpte en menskopp till en Romsk kvinna hon tog inte emot den hon menade att hon skulle varit med på apoteket, tog den med till Coop nära för att köpa deras kaffe påfyllning (refill men rättstavningsprogrammet dissade det) kvinnan utanför sade ingenting men tog emot den. Har förövrigt tamponger oöppnade i sin förpackning, bra att göra upp eld med och bra som blodstoppare, livvakter har dem för att stoppa blödning i ett kul hål, men mest för att göra upp eld med tänder på en gnista från ett eldstål, ofelbart överhuvudtaget uppluckrad bomull, repa upp jeansen i värsta fall om ni överhuvudtaget går omkring med jeans, de fryser direkt på kroppen om ni blir blöta inget att rekommendera i lumpen och på repmånad hade vi vadmal manglat ylle slitstarka och värmande även kalla och blöta
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com