Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

wasp
Cesiummedlem

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Mår helt ok.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Mått bra ett tag nu bortsett från en präktig förkylning. Nästan inga självmordstankar - det känns harmoniskt och bra. Har inte sprungit på ett tag nu tfa förkylningen, hade tänkt springa idag men tror inte jag har energi till det med den här vaknatten. Jag tvingar mig aldrig ut om jag är ur form - då behöver kroppen och själen vila och återhämta sig. Jag går väl en sväng och sen i eftermiddag är det skidskytte på tv.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Som jag ska. dvs bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Mår inte helt bra. Osta bil. Snabba växlingar i måendet.

Image
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Fortsatt snuvig, men ingen covid-19-infektion! Provsvaret kom för ett tag sedan. 🥳
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Herring
Vanadinmedlem

Post by Herring »

Mår bra, bara trött och har huvudvärk...
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 07 Jan 2022, 13:53 Fortsatt snuvig, men ingen covid-19-infektion! Provsvaret kom för ett tag sedan. 🥳
Det var ju bra! 👍
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

En annan dag får vi covid. För det lär vi väl alla få förr eller senare. Är vad jag tror med den smittspridningshastigheten. Man får hoppas, som det sägs, att man inte blir lika allvarligt sjuk av omekron. Covid lär vi få leva med länge om inte alltid, som den muterar och sprider sig. Det blir nog som med influensa, att den alltid återkommer och i olika och ny form.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Mår bra tycker jag, piggare och gladare på senaste tiden. Inser nu hur mycket jobbrelaterad stress jag hade i mig. Den har nu börjat släppa. Orkar med saker i mitt privatliv som att städa och att umgås med familj. Propavan har varit en bra medicin för mig, den hjälper mig att sova hela natten och känner mig mer balanserade tack vare den. Sover vanliga tider med medicinen, 21-23 till 07. Min hälsporre har också varit snällare de senaste dagarna. Det betydet kansker att inflammation i kroppen minskat.

Minns innan jag insjuknade så var mitt immunförsvar ur spel. Jag blev extremt känslig för pollen (är pollenallergiker så vet hur kroppen vanligtvis reagerar på detta, men denna gången var det av en helt annan art), räckte att jag vistades utomhus i några minuter så hade jag en fullblown allergisk reaktion. Sedan fick jag en hudinflammation som spred sig över hela kroppen och jag fick små, vita, varfyllda bölder över axlarna och ryggen. Allt var rött och inflammerat. Det gjorde ont. Kort efter började jag att få konstiga tankar.

Men det har varit bra med allergin de senaste åren, knappt kännt av pollen. Antar att det måste ha haft med stress att göra. Idag stressar jag mindre och jobbar mina 4 timmar och inte 16 som då.
'cause the freak inside controls my mind
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bra, känner mig inte sjuk
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Bra och Propavan biter verkligen på mig. Sov 10 timmar i natt
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Bra. Har fått bra sömn tack vare Propavan
'cause the freak inside controls my mind