Katten som jag vaktar har klösträd och en hög ställning och en tub att smyga i.mrsearlgray wrote: ↑26 Dec 2024, 12:43 Ha precis byggt ihop kattträdet, väldigt populärt!Edward är förtjust i höjden speciellt.
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Åh!Geta wrote: ↑26 Dec 2024, 13:09Katten som jag vaktar har klösträd och en hög ställning och en tub att smyga i.mrsearlgray wrote: ↑26 Dec 2024, 12:43 Ha precis byggt ihop kattträdet, väldigt populärt!Edward är förtjust i höjden speciellt.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag var just med om något väldigt väldigt obehagligt. Jag gick och kissade, i hinken eftersom vi inte har någon toalett. Det är så vi gör, nödens lag. Men när jag skulle resa mig kunde jag inte resa mig! Benen var som förlamade. Väldigt obehagligt. Jag fick sätta mig på golvet och kravla mig upp med armkraft, genom att hålla i dörrkarmen. Mycket obehagligt. Jag var som förlamad i benen. Tänkte fan har jag fått en stroke? Har antagligen med diskbråckets förlamande inverkan att göra. Tur att ingen av de andra var hemma. Så jag fick sköta min misär för mig själv. Urk. Livet på landet. Ute i obygden. Jag känner mig jävligt osäker på mig själv och min egna förmåga.
Jag får ställa mig på alla fyra om jag ska ta mig upp från golvet. Det är ett knep.
Ja det gjorde jag med. Jag längtar hem. Till civilisationen. Diskbråcket påverkar mig på ett obehagligt sätt.
Lyssnar på musik på hög volym i högtalarna.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Har tittat på Whiskey on the rocks.
Har sorterat upp tvätten i högar på köksgolvet. Jag är färdig för att sätta igång 16.00.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Lyssnar på twin tribes och småäter på min omelett fortfarande.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ser på bussolycka i nordnorge
In a world where you can be anything, be kind.