Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Har tittat färdigt på Fråga doktorn om kognitiv svikt. Sedan jag jobbade inom äldrevården, har den utvecklats.
Sitter I sängen och dricker kaffe. Klockan är 03.54. Det blir väldigt tidigt vissa dagar. Jag vet inte vad det beror på men anledningar finnes.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Går och tar medicinen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Just kommit till jobbet. Inte börjat än.
In a world where you can be anything, be kind.
Dricker iskaffe
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tar en paus från disken och har slängt in den rena tvätten i torktumlaren.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Sitter på biblioteket och väntar på mässa och meditation om fem timmar
In a world where you can be anything, be kind.
Nu ska jag koppla av. Ska på middag hos mamma ikväll kl. 17. Hon fyller år. Jag har köpt hudvårdsprodukter från Paula's Choice till henne. I resestorlekar. Hon ska ju snart åka till Teneriffa. ( i februari).
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Bara väntar på att tiden ska gå. Vi ska gå hemifrån 16.50.
Dricker Julkaffe. Kollade blodsockret för att se om det fanns "plats" för en pepparkaka, men jag låg på 7.2 så nej, det blir bara svart kaffe.