Ukraina
Moderator: Moderator 1
Re: Ukraina
Nämen usch så fruktansvärt! :(
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det verkat gå segt för Ryssland att ta Kiev. Motståndet är kanske starkare än väntat. Alla män mellan 18-60 måste stanna i landet. Vilket öde.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är inte alltid lätt att utläsa ironi i text. Det underlättar om man gör någon smiley som passar. Bara ett tips.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kollar jämt vad som sker. Oroligt.
När amandara påstår att västländerna är mesiga, när de vill undvika
kärnvapenkrig, så upplever jag inte det som ironi. Utan något helt
uppåt väggarna.
Lätt att ta tillbaka vad man sagt genom att kalla det ironi. Detta är väl också ironi då?
Jag vet att jag inte är dum i huvudet. Men tack för din åsikt.
Let's move on..
Amandara kallade mig dum i huvudet mer än en gång igår och sa att vissa inte förstår ironi. Men det är en efterkonstruktion.
Jag vet att jag inte är dum i huvudet. Men tack för din åsikt.
Let's move on..
Vi kan stödja ukraina med att stå för ett akut nödpaket på 370 kr.
Frågan är bara. Vem betalar?
Frågan är bara. Vem betalar?
-
- Guldmedlem
Tror Amandara ville va galen för en stund, släppa tyglarna!
Hon blev uppspelt av kriget ungefär som OS.
-
- Guldmedlem
Ja, jag tycker som Amandara lite. Action och hårda, högtflygande tal och ord på alla kanaler. Jag är insatt i militär och tycker det är jätte intressant med krig. Det är mänsklighetens ytterlighet. Kärlek, hat, heroism och offer.
Nått kärnvapenkrig blir det om Nato-länder anfalls. Det vågar inte Putin. Det vore som att skriva under sin egen dödsdom och gå ner i historien som det värsta svinet som funnits.
Nått kärnvapenkrig blir det om Nato-länder anfalls. Det vågar inte Putin. Det vore som att skriva under sin egen dödsdom och gå ner i historien som det värsta svinet som funnits.