Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by memphis »

Klankedinken, Nej för helvete! Hon bara duschar här för hon har ingen dusch i sitt sommarboende :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Då går det över? Annars kanske du kan försöka tänka lite annorlunda på henne? Hon tog ju hand om dig när du va liten t.ex.

Att vara lite tacksam för henne kanske hjälper?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jo jag är tacksam för min mamma. Att hon finns, att hon hjälper mig, att hon får mig att känna mig mindre ensam. Tro inte nåt annat än att jag är tacksam för henne. Men det är det där med vad som är fräscht respektive ofräscht. Det är en känsla jag inte kommer ifrån.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

När min mamma kom hem till mig för några år sen påpekade hon "hur kan du leva så här".. Sen började hon trakassera mig med saker som " om det kommer en tjej hit kommer hon aldrig vilja komma tillbaka"... Idag är det renare men jag har också mer motivation till att städa.. Kanske inte så konstigt då.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Du påminner mig om ett ex jag hade Klangen. Han hade otroligt stökigt och det stank kattpiss i hans lilla källarlägenhet. Ändå blev vi tillsammans för han var snäll och rolig och "bra i sängen". Hahaha! Vi var förlovade en kort period. Men sen träffade jag en annan.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Ja.. det vore väl synd att bli tillsammans med samma typ av kille igen?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Kanske det. Man ska väl inte upprepa sig.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

nä jag tycker inte det..
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ska jag bli kär igen så krävs det verkligen något utöver det vanliga. Jag vill bli vansinnigt förälskad i så fall. Men det kanske är bättre att nöja sig med mindre än det. Det kanske inte behöver vara så speciellt.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag är inne på samma spår.. Vill inte riktigt ge upp saker som barn och familj heller... det är jag inte riktigt beredd att göra..
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej du ska inte ge upp Klankedinken. Bara inte satsa på den absoluta världstoppen kanske.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Det är mer en föreställning om hur det skulle kunna vara.. Inombords är jag mer att jag gör det jag kan och sen får universum ge mig nått.. jag förväntar mig inte att mina ansträngningar ska leda till något..
Post Reply