Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Men min Melatonin är en depåtablett och skall sväljas hel. Circadin heter den.
Jag har 3mg ,sammanlagt blir det 9 mg och om jag förstått rätt så när jag tuggar 1 innan jag lägger så blir det samma effekt som när jag tar zopiklon somnar in lättare gick rätt snabbt att somna in skiljer sig inte från att ta en zopiklon.
Har AGB melatonin.
Har AGB melatonin.
Jag är beroende av insomningstablett, ändå hjälper de inte alltid
Min sömn fungerar ypperligt. För bra, för jag kom aldrig upp imorse när jag hade tid i tvättstugan.
En god sömn är bästa medicinen, sedan ska tabletterna vara ett tillägg. Grattis till god sömn, Fantasio!
Har också Melatonin ihop med Zolpidem på kvällen. Tar 6 mg Melatonin och 20 mg Zolpidem
Funka inte, i förrgår svalde jag tabletten med vatten när jag la mig, ikväll tugga jag den .Tycker inte om tablett resterna på tänderna drack vatten så att det sköljdes bort. Spär väl ut tabletten för mycket. Bättre svälja med vatten.
Sovit jättebra. Håller på försöka vakna just nu.
Vakna 3-4 gånger i natt...
-
- Guldmedlem
Sovit bra inatt!
Somna nog strax efter 01.00 sov bra, tror jag har en urinvägsinfektion på väg, känns så, har varit uppe 2 ggr och gått på toa, somnat om lätt igen. Vakna krampig i högervaden vet inte om det kan bero på melatoninen annars är medicinen inte ändrad, länge sen nu sedan jag vakna krampig, har hjälpt med magnesium. Ska höra med läkaren i november.