Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Jag kunde inte läsa artikeln, då man var tvungen att godkänna något. Men llika bra det då jag inte vill stödja skvallerblarror.
Har druckit en cider och tre glas vin i kväll. Det var gott men jag känner inte av det så mycket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Är nu nykter igen. Bara skönt.. Imorgon blir det Antabus igen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag går förbi Systembolaget imorgon. Är det kö utanför butiken ställer jag mig nog inte i den.
Jag har köpt mig tio Norrlands djup på 6,8%. 16.90 kronor burken.
Jag har helt kommit ifrån alkoholen.
Oj vad mycket vin jag hade kvar. Jag börjar bli lite full nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Kö utanför butiken? Händer inte här, dock kan det vara kö till kassan. Är det ett litet utrymme så det inte får vara mer än ett fåtal i systembutiken? Det skulle jag kunna förstå. Men icke att det var så många att det var kö in till butiken.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Om jag någon gång virrar runt på Systembolaget och inte hittar
vad jag ska ha, kommer personalen som ett skott och hjälper mig.
vad jag ska ha, kommer personalen som ett skott och hjälper mig.
Här med Geta. Det är ett litet systembolag och personalen fullkomligt dyker på dig så fort du kommer in. Jag tycker att det är bara irriterande. Jag brukar säga nej tack och de blir oftast sura.
Är det mycket folk i butiken står personalen eller en vakt utanför och slussar in personer allteftersom folk lämnar lokalerna.Nissegossen wrote: ↑02 Jul 2021, 17:41Kö utanför butiken? Händer inte här, dock kan det vara kö till kassan. Är det ett litet utrymme så det inte får vara mer än ett fåtal i systembutiken? Det skulle jag kunna förstå. Men icke att det var så många att det var kö in till butiken.