Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Santina,
Hur länge var du borta. Hur bodde du. Vad åt du?
Hur länge var du borta. Hur bodde du. Vad åt du?
Jag har kollat Farmen nu :-) . Lagom för min hjärna.Nissegossen wrote: ↑31 Jan 2025, 17:51Kolla troslösa istlället ger mer kontent
Elitstyrkan är på rätt ställe lev ut din fantasi
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
amandara wrote: ↑31 Jan 2025, 18:10Jag har kollat Farmen nu :-) . Lagom för min hjärna.Nissegossen wrote: ↑31 Jan 2025, 17:51Kolla troslösa istlället ger mer kontent
Elitstyrkan är på rätt ställe lev ut din fantasi

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Två veckor. Bodde på hotell Coral Costa Caribe All inclusive. Åt på bufférestaurangen, samt tre olika a la carte-restauranger som man kunde välja på (medelhavs, Tex Mex och grill). Allt ingick i all inclusive. På bufférestaurangen var det mycket dominikansk mat. Kokbananer är basföda där, så det fanns med i olika former till frukost, lunch och middag. Annars kyckling, fisk och kött. Mycket frukt, jag åt massor med papaya, ananas och mango. Färskpressade juicer. Och så en hel del alkohol. Försökte hålla nere, men mitt resesällskap drack hela tiden och envisades med att komma med drinkar till mig samt beställa in (betal-)vin eftersom han inte gillade husets. Nåja, det var ju semester.
Härligt! 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska gå och göra min andra kopp te. Lyssnar på musik.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har tydligen en self care day. Har duschat, gjort en lip stain och nu färgar jag ögonbrynen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har tvättat bort sminket och ska testa något annat. Tycker det är kul att sminka mig och testa nya saker på den fronten så.
Leif har gjort en jättegod piggelin till mig