Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Jag har precis satt mig vid datorn efter att ha tittat på TV. Äter jordnötter.
Soffan. Just tittat på tredje nyheterna. Vill sova men lär inte somna på länge då jag sov till 16.50…
In a world where you can be anything, be kind.
Såg just avsnitt 15 av "The Rookie Feds" på TV4 Play+. Nu ska jag kolla Lottodragningen. Blir jag dragen vid näsan idag också? Skulle tro det.
Inwatto,
Du lever på hoppet.
Du lever på hoppet.
Nja, om jag gjort stora planer vad jag ska göra för pengarna hade jag hållit med dig. Nu har jag på min "Bucket List" att få alla rätt på Lotto. Vad jag sen gör för pengarna återstår att se.
Det verkar som om Gud inte vill att jag vinner miljoooner. Jag framhärdar ändå och spelar så har jag något att göra.
EDIT: Vann ingenting idag.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kom precis hem, spenderade lite tid med exet. nu gråter jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Sitter på sängkanten och skrollar för fulla muggar. Frukosten är uppäten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kul! Min syrra är sjukt duktig på att sminka sig - det är som att hon gör ett konstverk! Jag var hos henne en gång för lite sen, när hon mejkade sik vid köksbordet. Så sjukt imponerad! Sa till henne - du kan måla med oljefärger! Vilket inte jag tex kan. Att bygga upp lager på lager och måla i vartannat, blanda färg. Att överhuvudtaget ha seendet med att bygga upp i lager och sudda ut - arbeta in och med färgerna. Det är en talang ni har! (Som jag tex inte har - jag blir bara stressad av att blanda färger och sånt - jag har inte det seendet).mrsearlgray wrote: ↑01 Feb 2025, 16:44 Har tvättat bort sminket och ska testa något annat. Tycker det är kul att sminka mig och testa nya saker på den fronten så.
Syrran som dog kunde oxå att mejka sig - hon var alltid jäkligt fin! Morsan kör inte med foundations och puder och sånt, men genom livet har hon alltid sminkat sig och varit snygg. Jag har inte den genen. Jag tycker det är jobbigt att ha smink då jag svettas väldigt lätt, och fysar nästan varje dag och det ska duschas.
Jag har sen ungdom tänkt att jag satsar mitt krut på att träna, vilket jag brunnit för - så får jag ett bra utseende. Men. Då är det ÖVERVIKTEN som jävlas med en. Jag har inte varit snygg sen tonåren. Man skiter i kors hur man än gör, eller jag.
Äter lite ostbågar brukar inte äta mycket snacks
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vinner jag stort skulle jag undra, vad vill Gud med mig med så mycket pengarInwatto wrote: ↑01 Feb 2025, 23:39Nja, om jag gjort stora planer vad jag ska göra för pengarna hade jag hållit med dig. Nu har jag på min "Bucket List" att få alla rätt på Lotto. Vad jag sen gör för pengarna återstår att se.
Det verkar som om Gud inte vill att jag vinner miljoooner. Jag framhärdar ändå och spelar så har jag något att göra.
EDIT: Vann ingenting idag.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Väntar på internetmöte på zoom med Attention
In a world where you can be anything, be kind.