Prova stoppa i den loperamid. Det är mjölksyra och är nog inte farligt.
Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Han behöver inte medicin. Problemet är att jag inte ger honom en tuggrulle, men smusslar och ger min egen hund en tuggrulle. Hon får tuggrullar för annars får hon dålig andedräkt. Han får inga, för han blir lös I magen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag inte tog medicinen igår kväll. Tänkte inte på det men såg i morse när jag tog dosetten för att ta morgonpillret. Tyvärr är det inte så enkelt som att ta den dagtid. Då orkar jag inte sköta hundarna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Välte ner en flaska olivolja. Den höll, men det kom ut lite olja. Jag torka inte upp det direkt. Så har jag trampat i det och nu är där fett fotsteg i hela lägenheten.
Valde att inte ta paraplyet när jag skulle ut på promenad. Gick in direkt för glasögonen blev prickiga av duggregnet. 855 steg istället för 2337(som är rekommenderat minimum). Jaja, man kan inte lyckas alltid.
Skytten i Örebro bar på ett paraply.
It's called a disguise.
Borde ha lärt mig. Ska inte laga lasagne. Det blev 6 portioner. Lasagne höjer blodsockret.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ätit alldeles för mycket Nutella på sistone. Pinsamt ju.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har glömt ta mina vitaminer i 2-3 dagar. Har så svårt att komma ihåg dom om jag inte tar dom tillsammans med medicinen på morgonen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister