Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Dricker en kaffe nr 3
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kommit på att jag avskyr akryl asså, det går inte bra, inte ens med medium...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad vill du måla med?mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:18 Kommit på att jag avskyr akryl asså, det går inte bra, inte ens med medium...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Målar just nu oftast med vattenlösliga oljefärger. Mycket bättre...Zoidar wrote: ↑09 Mar 2025, 22:20Vad vill du måla med?mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:18 Kommit på att jag avskyr akryl asså, det går inte bra, inte ens med medium...
Går det inte hålla sig till det?mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:21Målar just nu oftast med vattenlösliga oljefärger. Mycket bättre...Zoidar wrote: ↑09 Mar 2025, 22:20Vad vill du måla med?mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:18 Kommit på att jag avskyr akryl asså, det går inte bra, inte ens med medium...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo kanske, men på konstskolan målar de mest med akryl så tänkte jag skulle öva lite men det blir skitdåligt... Hinner inte med den snabba torkningen med akryl och med mediumen jag testade idag så ser färgen extra plastigt ut...
Ok! Har ingen lösning till dig.mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:31Jo kanske, men på konstskolan målar de mest med akryl så tänkte jag skulle öva lite men det blir skitdåligt... Hinner inte med den snabba torkningen med akryl och med mediumen jag testade idag så ser färgen extra plastigt ut...Zoidar wrote: ↑09 Mar 2025, 22:22Går det inte hålla sig till det?mrsearlgray wrote: ↑09 Mar 2025, 22:21
Målar just nu oftast med vattenlösliga oljefärger. Mycket bättre...
Dags att göra sig i ordning för en lång promenad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Klappar mig själv på axeln. Jag överlevde (än så länge, haha) första emdr-sessionen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Går bara runt utan att göra något
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har lagt in tvätt i torktumlaren, lagt disk i blöt och plockat undan i rummet. Ska kanske dammsuga om jag orkar.
Har packat en flyttlåda till secondhand som min syster tar. Mina CD-skivor ryker. Sedan har jag gjort sittgympa 30 minuter.