Oj! Vilken budfirma?
Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
krokus, jag köpte en cigar humidor På UPS.
det är sista gången jag handlar där. Köpte den korresponderade med en som hette
Louise Granat.
har sammanlagt 2 humidorer.
Den ene är lite ek flammig, hygrometer på den ena...
det är sista gången jag handlar där. Köpte den korresponderade med en som hette
Louise Granat.
har sammanlagt 2 humidorer.
Den ene är lite ek flammig, hygrometer på den ena...
Ska hämta ut paket idag. Två tröjor och en byxa
In a world where you can be anything, be kind.
Böcker på g igen från Bokus.se
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
fick äntligen mitt paket från zoo.se, det var kattmat, 28 L katt "pellets", en laserpekare och soppåsar till kattlådan som jag ska testa.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mitt paket från Timarco bör komma idag. Hoppas att bh:n passar så att jag slipper byta/returnera.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Får nog paket att hämta i em, men får hämta imorgon då jag börjar arbetet snart.
/Dave
Blev förbannad på brevbäraren idag. Han såg mycket väl att paketet inte gick att ta ur postlådan, ändå la han in den. Brevbäraren har ju nyckel så han kan öppna alla postlådor på en gång, men vi har bara nyckel till vår egen o det skiljer några centimeter, då den lätt går in om man öppnar alla boxar på en gång, men inte att plocka ut posten med våra nycklar.
Som tur var det ett paket med två ficklampor, så jag kunde riva upp paketet när det låg i postlådan, o ta ut en åt gången!
Som tur var det ett paket med två ficklampor, så jag kunde riva upp paketet när det låg i postlådan, o ta ut en åt gången!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
En gång fick jag också ett paket i brevlådan som nästan var omöjligt att ta ut.
Detta har hänt mig också. Jag fick ut paketet genom att slita sönder det. Minns inte vad som var i paketet, men ingenting tog skada. Nu för tiden ringer brevbäraren oftast på dörren när han har paket till mig.Richard wrote: ↑05 Feb 2024, 17:45 Blev förbannad på brevbäraren idag. Han såg mycket väl att paketet inte gick att ta ur postlådan, ändå la han in den. Brevbäraren har ju nyckel så han kan öppna alla postlådor på en gång, men vi har bara nyckel till vår egen o det skiljer några centimeter, då den lätt går in om man öppnar alla boxar på en gång, men inte att plocka ut posten med våra nycklar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Råkade beställa svarta jeans och en svart tröja:
Trés chic
Trés chic
In a world where you can be anything, be kind.