Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Jag har jäääla skitfan duschat idag. Oxå. Varje dusch är en seger.
-
- Guldmedlem
Fick till min bluetooth kontakt på datorn så jag kan ha mina asgrymma marshall hörlurar när jag är i lägenheten utan att använda surf på telefonen!
Min nya tråd "Vad planerar du att köpa?" blev väl mottagen tycker jag. Tack! :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Innan det var sanering hade jag tillverkat en bräda med fästen på vardera kanten av badkaret, men de slängde den. Ringde arbetsterapeuten på Vårdcentralen de hänvisade till Olskroken och vårdcentralen där. Ringde dit hon sade jag skickar en till dig idag, det kom en grabb på cykel hem till mig och ställde in måtten på plats och gav sig av. Jag sitter på den och duschar, vilket jag strax skall göra.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att jag hade öl i kylskåpet. Dricker inga mängder så 6 burkar räcker ett tag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag blir nog iridiummedlem under dagen här!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har också en sådan. Fick den efter nackoperationen, har ju så dålig balans. Mkt bra, men i vissa lägen måste man stå
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag tog tag i räkningarna. Lika skönt varje gång det är bortgjort. Det ser inre så ljust ut den här månaden. Blir nog mycket gröt och ägg.
Jag äter gröt och ägg varje dag.
Ja men jag menade enbart gröt och ägg.