Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vad drömde du i natt?
Med promenaderna blir det skillnad i aptit också.. Nu tycker jag mig märka att jag inte äter pizza lika ofta "suget också" när jag inte promenerar 5-10 km om dagen! Jag gör mycket mindre också och känner att jag inte är helt slut när dagen är slut.. Sömnen fungerar också ganska bra..
I natt drömde jag dels om Dr Martens, skärbrädor på IKEA och om Saari (hon var medlem på gamla Viska). Hon hade flera färgglada tatueringar i min dröm.
Apropå färgglada tatueringar, kommer nu flera pigment att förbjudas i EU.
Apropå färgglada tatueringar, kommer nu flera pigment att förbjudas i EU.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag drömmer om cigaretter! att jag får återfall och grämer mig att jag inte lyckades sluta röka
I natt gick jag till fel frisör. Självklart missuppfattade hon mig, jag ville klippa topparna ungefär tre centimeter, men hon klippte ungefär 25 centimeter. Det blev fult och jag började nästan gråta.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att jag rökte cannabis och blev glad att det var en sativa jag rökte för jag ville ha ett upplyftande rus. Sedan ville jag pröva röka en White Widow. Mer minns jag inte. 

Drömde att jag var på någon verkstad med min pappa. Nisse hette verkstadsmannen, en riktig arketyp. Jag skulle köpa en ny bil men Nisse blev arg på mig när jag lånade ett verktyg till min cykel utan att fråga honom först. Sen visade Nisse att han byggt en gigantisk ångmotor. Hans ansikte var väldigt tydligt, känns som någon jag träffat i verkligheten. Konstig dröm.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
I natt åkte jag buss utan tröja. Dessutom klev jag av vid fel busshållplats.
Varför gör du så Klankedinken?Klankedinken wrote: ↑07 Jan 2022, 10:32 Jag drömde att jag var krokus och när jag vaknade så hade jag hennes profilbild fast det var jag!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Klankedinken,
Kan du vara vänlig och låta mig vara i fred? Vad har jag egentligen gjort dig? Ditt beteende är respektlöst.
Förresten: kärlek börjar aldrig med bråk. Lägg ner bara.
Kan du vara vänlig och låta mig vara i fred? Vad har jag egentligen gjort dig? Ditt beteende är respektlöst.
Förresten: kärlek börjar aldrig med bråk. Lägg ner bara.
Klankedinken
Jag skulle vilja att du slutar vara så närgången mot andra medlemmar eller skriver detaljerat om dom. Tänk på att folk här inte alltid mår så bra, och lätt kan ta illa upp, även om du skojar. Till slut kanske folk inte står ut mer, o ingen ska behöva lämna forumet p.g.a någon annan medlem, då åtgärdar vi istället den störande medlemmen. Så jag ber dig tänka till lite innan varje inlägg, annars får vi börja med varningar vilket leder till avstängning o det är väl inte så roligt?
Du får även detta meddelande i PM.
Jag skulle vilja att du slutar vara så närgången mot andra medlemmar eller skriver detaljerat om dom. Tänk på att folk här inte alltid mår så bra, och lätt kan ta illa upp, även om du skojar. Till slut kanske folk inte står ut mer, o ingen ska behöva lämna forumet p.g.a någon annan medlem, då åtgärdar vi istället den störande medlemmen. Så jag ber dig tänka till lite innan varje inlägg, annars får vi börja med varningar vilket leder till avstängning o det är väl inte så roligt?
Du får även detta meddelande i PM.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag drömde att jag fick synfel och knappt kunde se.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde att jag köpte en "antikrock" från 1780 som jag försökte sälja för $15K till en kille som studerade. Sedan blev vi attackerade av råttor som smutsade ner rocken. Så det blev ingen affär av det hela. :P