Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad irriterar dig just nu?
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
kan ha pajat hela kursen nu bara för att min lärare inte förvarnade mig om att alla betyg behöver sättas idag... har en uppgift som inte är klar...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Nä vad tråkigt!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vad händer om du lämnar in uppgiften för sent? Får du F då?mrsearlgray wrote: ↑16 Jun 2022, 12:42 kan ha pajat hela kursen nu bara för att min lärare inte förvarnade mig om att alla betyg behöver sättas idag... har en uppgift som inte är klar...
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ja eller jag får en avbruten kurs beroende på om jag väljer ett f eller avbryter helt istället...Krokus wrote: ↑16 Jun 2022, 13:15Vad händer om du lämnar in uppgiften för sent? Får du F då?mrsearlgray wrote: ↑16 Jun 2022, 12:42 kan ha pajat hela kursen nu bara för att min lärare inte förvarnade mig om att alla betyg behöver sättas idag... har en uppgift som inte är klar...
Jag skulle nog avbryta kursen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo tänker samma, har mejlat henne att jag kan göra provet imorgon om det går då det är den sista delen kvar nu, men får se om det ens går
stakars krake 

Oj, vad jobbigt mrsearlgray, tänker på digmrsearlgray wrote: ↑16 Jun 2022, 12:42 kan ha pajat hela kursen nu bara för att min lärare inte förvarnade mig om att alla betyg behöver sättas idag... har en uppgift som inte är klar...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack swesanne! har mejlat henne och får se vad hon säger imorgon om jag har tur kanske jag hinner göra provet imorgon innan dagen är slut...Swesanne wrote: ↑16 Jun 2022, 15:08Oj, vad jobbigt mrsearlgray, tänker på digmrsearlgray wrote: ↑16 Jun 2022, 12:42 kan ha pajat hela kursen nu bara för att min lärare inte förvarnade mig om att alla betyg behöver sättas idag... har en uppgift som inte är klar...![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hur blev det sånt... missförstånd?