Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Om du ligger i sängen och har kramp i foten går du och och rör dig. Släpper krampen. Sen kan du lägga dig igen om du känner för det.
Nissegossens specialitet hur man häver kramp.
Min fotkramp brukar gå över av sig själv efter ett tag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Skräll att jag fick erbjudande på en lägenhet precis nyss när jag pratade om att flytta. Behöver dock vänta lite till. Men det var en fin trea på Aspö... Synd.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Bokat om tvättid. Blir 15.
Är det de husen som är byggda av trä?mrsearlgray wrote: ↑07 Apr 2025, 10:39 Skräll att jag fick erbjudande på en lägenhet precis nyss när jag pratade om att flytta. Behöver dock vänta lite till. Men det var en fin trea på Aspö... Synd.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja precis.Geta wrote: ↑07 Apr 2025, 10:50Är det de husen som är byggda av trä?mrsearlgray wrote: ↑07 Apr 2025, 10:39 Skräll att jag fick erbjudande på en lägenhet precis nyss när jag pratade om att flytta. Behöver dock vänta lite till. Men det var en fin trea på Aspö... Synd.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Du ska se att du hittar en fin lägenhet så småningom! Hoppas du får fett tillskott från försäkringen med!mrsearlgray wrote: ↑07 Apr 2025, 10:39 Skräll att jag fick erbjudande på en lägenhet precis nyss när jag pratade om att flytta. Behöver dock vänta lite till. Men det var en fin trea på Aspö... Synd.

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo precis, det är därför jag måste vänta tyvärr, tills jag vet hur mycket jag kommer få...Hercules723 wrote: ↑07 Apr 2025, 11:06Du ska se att du hittar en fin lägenhet så småningom! Hoppas du får fett tillskott från försäkringen med!mrsearlgray wrote: ↑07 Apr 2025, 10:39 Skräll att jag fick erbjudande på en lägenhet precis nyss när jag pratade om att flytta. Behöver dock vänta lite till. Men det var en fin trea på Aspö... Synd.![]()
Väntar på äldsta brorsan
vi ska ta en vända till tippen
har halva sovrummet fullt med kartonger och annat
han kommer med stora bilen
vi ska ta en vända till tippen
har halva sovrummet fullt med kartonger och annat
han kommer med stora bilen
Såg i ett mail från Flanör Depeschen att fyra andelssystem på V75 gav 35.000:- vardera men då är det tio andelar i vart och ett. 3.500:- var och jag hade fel andel, så jag vann 0:-. 3.500:- är fina pengar de också, men det hade svidit värre med 35.000:-!
Äter lunch. Bättre sent än aldrig?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.