Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Äter en banan.
Håller på att förbereda för att jag ska formatera datorn.
Har talat med syrran och slängt saker.
Inte ett dugg, sitter o växlar mellan olika sajter. Ingen loppis har öppet idag o det kommer inga paket, har t.o.m. allt jag behöver i kylskåpet o skafferiet...
Är väl för lat för att gå ut o gå, men igår kunde man gå i kortärmat, idag är det lite mulet, så det lockar inte.
Är väl för lat för att gå ut o gå, men igår kunde man gå i kortärmat, idag är det lite mulet, så det lockar inte.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Gör en kopp te och lyssnar på musik... Vaknade väldigt sent idag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har du fått ett nytt kylskåp nu?Richard wrote: ↑18 Apr 2025, 11:00 Inte ett dugg, sitter o växlar mellan olika sajter. Ingen loppis har öppet idag o det kommer inga paket, har t.o.m. allt jag behöver i kylskåpet o skafferiet...
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Njae, jag köpte ett mindre kylskåp själv för runt en tusenlapp. Det räcker för mig. Men när de var här o kollade golvet påpekade jag att det ordinarie kylskåpet var sönder, o vatten hade runnit ut över golvet, men att jag inte velat bråka o pekade på kylskåpet jag köpte som står på andra sidan köksbänken. Men jag kommer troligen att få ett nytt ordinarie kylskåp så småningom, när de ska göra vid golvet.memphis wrote: ↑18 Apr 2025, 11:30Har du fått ett nytt kylskåp nu?Richard wrote: ↑18 Apr 2025, 11:00 Inte ett dugg, sitter o växlar mellan olika sajter. Ingen loppis har öppet idag o det kommer inga paket, har t.o.m. allt jag behöver i kylskåpet o skafferiet...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Håller på att installera allt efter formateringen.
Sitter o tar igen mig lite, vart ute i trädgården.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har precis diskat ett lass och gått med kartong.
Ja visst gör det ont när knoppar brister