Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad gör du just nu?
Har precis skickat meddelande till min vårdcentral och frågat om kreatin.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kokar pasta till baconsåsen. Jag blev lite hungrig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ursäkta en möjligtvis dum fråga, men vad används kreatin till inom vården?mrsearlgray wrote: ↑24 Apr 2025, 15:58 Har precis skickat meddelande till min vårdcentral och frågat om kreatin.
Har börjat på ett korsord och ätit två småcitrus.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Det är ett träningstillskott inte inom vården men det kan tydligen sänka blodsockret så vill dubbelkolla att jag får ta det. :)femfemman wrote: ↑24 Apr 2025, 16:47Ursäkta en möjligtvis dum fråga, men vad används kreatin till inom vården?mrsearlgray wrote: ↑24 Apr 2025, 15:58 Har precis skickat meddelande till min vårdcentral och frågat om kreatin.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Gör att musklerna presterar och återhämtar sig bättre.
Kopplar in min nya laddningskabel 2 meter, in i telefonen, och hoppas att det inte blir kortslutning
Nej det verkar funka! Då kan jag sitta mera bekvämt medans telefonen måste laddas.

Nej det verkar funka! Då kan jag sitta mera bekvämt medans telefonen måste laddas.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Varit på mässa i domkyrkan. Nu börjar snart meditation.
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har tittat på Kulturnyheterna, där det togs upp en roman som handlar om författaren Hjalmar Söderbergs fru som togs in på mentalsjukhus i 20 år. Malin Lindroth har skrivit boken.

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska se om exet vill åka till gymmet nu, vill bara träna men vågar inte ta bussen hem när det blivit mörkt ute efteråt...