Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Geta »

memphis,

Om du inte ska vara fastande så är det nog så, när du inte fått några
instruktioner om det.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Att min Pepsi Max redan är slut. Klunkat ned på tre timmar.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Värmen. Jag mår apa. M
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Geta wrote: 23 Jun 2022, 09:49 memphis,

Om du inte ska vara fastande så är det nog så, när du inte fått några
instruktioner om det.
Ja det var så att jag inte skulle vara fastande. Det var ju tur det eftersom jag hade druckit juice vid 6- tiden.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Att medans jag satt o kolla på datorn hällde ja ut nästan allt matcha te på golv. Höll glas snett.
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Var är mina solglasögon! :twisted:
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Snuttan wrote: 23 Jun 2022, 17:15 Var är mina solglasögon! :twisted:
Får du hålla reda på själv, jag var tvungen att hålla reda på var mitt ex hade sin plånbok, det var ständigt, var är min plånbok? Jag sade direkt i jackfickan. Det då det blev ett jäkla hallå om var hennes plånbok var. Jag är inte din sambo, än i alla fall.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

Uttagsintervaller som läkarna sätter på medicinerna. T.ex. 5 v, andra 6 v, 40 dagar, 50 dagar, 4 v osv. Dessutom stämmer intervallerna ofta inte överens med 2/3-regeln men det står inte på listan när nästa uttag inom förmånen kan göras om läkaren har satt uttagsintervall. Så då måste man räkna ut det själv, eller be apoteket göra det. Svårt när det är halvt kaos i hjärnan.
Så det kan bli så att en medicin kan hämtas den 12e, nästa den 13e, en den 17e och en den 23e. Det blir ett j*vla springande på apoteket.

(Nej, jag vill inte ha apodos).
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag är röksugen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Safir wrote: 23 Jun 2022, 20:06 Uttagsintervaller som läkarna sätter på medicinerna. T.ex. 5 v, andra 6 v, 40 dagar, 50 dagar, 4 v osv. Dessutom stämmer intervallerna ofta inte överens med 2/3-regeln men det står inte på listan när nästa uttag inom förmånen kan göras om läkaren har satt uttagsintervall. Så då måste man räkna ut det själv, eller be apoteket göra det. Svårt när det är halvt kaos i hjärnan.
Så det kan bli så att en medicin kan hämtas den 12e, nästa den 13e, en den 17e och en den 23e. Det blir ett j*vla springande på apoteket.

(Nej, jag vill inte ha apodos).
Jag blir också irriterad på uttagsintervall. Jag har inga såna mediciner som är skojigt att överkonsumera. Ändå sätts det intervall. Som inte alltid stämmer så jag blir utan, eller kan bara ta halv dos.

Detta är ett resultat av alla stafettläkare. Ingen tar nåt ansvar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Gillar paradoxen; "Irriterar mig på inget". Betyder det att man är irriterad hela tiden när inget inte irriterar en?
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply