Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad har ni gjort idag?
Allt för dagens höjdpunkt, det att min KP kom och har gått
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Imorse var jag på vårdcentralen. Läkaren verkade lite virrig. Ingen diabetes (4,7 på sticket i fingret). Sedan när jag kom hem åt jah frukost och lade mig sedan för att sova. Min handledare på IPS ringde när jag sov, jag lät bli att svara. Ska skicka ett sms till henne snart.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det vanliga. Men nu håller jag på att värma upp ugnen. Har köpt sånt bröd som man gräddar själv. Tycket det är gott med Earl grey te till det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Pratat lite med KP. Nu tittar man på tv o skriver ut ett mobilstöd till telefonen så man kan ha den stående.
Promenerat 3 gånger.
Varit på affären 2 gånger.
11876 steg hittills.
Varit på affären 2 gånger.
11876 steg hittills.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hämtade en brevlådsskylt. Den har jag nu mitt fram på brevlådan för den jag har ovanpå locket snöar ofta över och då syns det inte med "Nej tack, ingen reklam".. nu har jag två 

Har promenerat som vanligt och nyss ätit middag. Nu ska jag vila en stund ich kolla viska.
Jag har studerat programmering, idag offentliggjordes kursens material. Och kollat på film.
'cause the freak inside controls my mind
Sovit och varit till mataffären.
Är snart färdig i tvättstugan. Har betalat några räkningar också.
Har gått en morgonpromenad, gett hunden frukost och ätit frukost själv. Sen har jag duschat och tvättat håret också.
Bara sovit förutom en sväng till mataffären.