Våra online-köp
Moderator: Moderator 1
Re: Våra online-köp
Letar efter en handkräm med mycket parfym i. Det brukar finnas hos bodyshop, men var slut.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Köpte för första gången i mitt liv i livsmedelsbutik via Google pay, på kredit av Klarna. Det var skoj det funkade. Skannade bara mobilen där man normalt blippar sitt kort. Fungerade som en klocka. Känns som handla gratis. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tror jag ska klara mig, men annars skyller jag på Zoegas. :D
Ja, det hjälper ju 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har beställt 69 olika prylar...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag ser fram emot att få hundens nya halsband och läderkoppel. Halsbandet är grönt (min favoritfärg) och vadderat för extra komfort. Hoppas det passar bara. Enligt måttabellen tog jag hennes storlek.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
beställde ett par nya vinterskor på skorean, 349kr för ett par Chelsea boots, helt okej pris tycker jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Zoidar,
Det låter riskabelt med kreditköp med Klarna.
Det låter riskabelt med kreditköp med Klarna.
Ja, jag vet inte vad jag gett mig in på. Har dålig koll hur det funkar. Tänkte betala tåget imorgon till Blekinge på kredit. Har kört slut på pengar.
Har 369kr på kontot. De vill jag ha i nödfall.
Väntar dock på en återbetalning på 249kr.