Tack swesanne!
mrsearlgrays ny videotråd ny kanal! <3
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg, bakar bröd...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg, målar
Fint! Så viktigt!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: mrsearlgrays ny videotråd ny video!
Bra video. Modigt av dig att vara så utlämnande.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hur har det gått med LCHF. Har du märkt att du gått ner? Hur pass strikt kör du? Har du märkt någon förändring i måendet?
Intressant video! Ser på den nu.
Jag lägger mina sopor i en sopsäck, så jag inte behöver gå så ofta till sopstationen. Men får gå ut med plast, glas, matavfall oftare pga. sortering. Matavfall brukar jag gå ut med när det börjar komma flugor.

Blev glad av videon. Tack! :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Intressant och väldigt klart och tydliggörande, och välformulerat. Tack för att du är du.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
just nu har jag tagit en paus från lchf men gick ner nästan 10 kg totalt sen jag började :) försökte hålla mig under 25 gram kolhydrater då...Zoidar wrote: ↑19 Feb 2023, 21:30Hur har det gått med LCHF. Har du märkt att du gått ner? Hur pass strikt kör du? Har du märkt någon förändring i måendet?
Intressant video! Ser på den nu.
Jag lägger mina sopor i en sopsäck, så jag inte behöver gå så ofta till sopstationen. Men får gå ut med plast, glas, matavfall oftare pga. sortering. Matavfall brukar jag gå ut med när det börjar komma flugor.Lägger matavfall i en pappkasse istället för de små påsarna man ska använda. Just för att slippa gå så ofta.
Blev glad av videon. Tack! :)
tack själv för att du tittade! :D
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
10kg, inte illa! 25g kolhydrater är väldigt strikt. Det kallas Keto tror jag om man ligger under 50g.mrsearlgray wrote: ↑20 Feb 2023, 00:11
just nu har jag tagit en paus från lchf men gick ner nästan 10 kg totalt sen jag började :) försökte hålla mig under 25 gram kolhydrater då...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo, det var meningen att jag skulle klassas som keto men jag var inte tillräckligt strikt enligt många andra så det var lättare att säga lchfZoidar wrote: ↑20 Feb 2023, 00:2210kg, inte illa! 25g kolhydrater är väldigt strikt. Det kallas Keto tror jag om man ligger under 50g.mrsearlgray wrote: ↑20 Feb 2023, 00:11
just nu har jag tagit en paus från lchf men gick ner nästan 10 kg totalt sen jag började :) försökte hålla mig under 25 gram kolhydrater då...

Bravo!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.