Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Efter våren 1990 så hade jag passat bra att ha jobb på ett telepaticenter eftersom jag trodde att jag kunde telepati! Psykiatrin säger att telepati är en vanföreställning men vetenskapen säger idag att telepati existerar... .
Tv apparater kan ta upp radiovågor. Är det inte en form av telepati?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hjärnan består av kiseldioxid i form av kristaller liksom kretskort! Jordskorpan på jorden innehåller kiseldioxid... .
Ibland när jag blundar och inte blundar så spelas filmer upp för mig I Den Inre Verkligheten. Sen har jag hört människor inne i mitt huvud sen våren 1990.
Tillexmepel idag! Jag spelade roulett och satsade alla nummer utom nummer 16 och lät hjulet snurra - sen under tiden hjulet snurrade hörde jag en röst (hörselhallucination) låt det bli nummer 16 och vips så blev det nummer 16 - och så hörde jag skratt från demonerna eller vad man ska kalla dom för.
Eller en annan dag! Jag så Keno sändningen och så hörde jag en röst (hörselhallucination) som sa: - "Låt han få Kung Keno!". Ja, jag fick oxå Kung Keno. Fattar ingenting?
Jag ska iväg och köpa en lödkolv för min gitarr. Visst pyssla du med lite sånt? Har du nått roligt tips på vad man kan köpa och bygga ihop något roligt med?
-
- Guldmedlem
Kaffe och chili smakar inte så gott tillsammans!
Z, vi tar det en annan dag när det gäller det roliga!
Nu till det tråkiga:
Jag har tänkt om, spel demonerna är inte välkomna till mitt party nästa vecka efter förlusten idag på roulett. Är övertygad om att spel demonerna förstörde min dag när jag förlorade cirka 1500 kronor på roulett på grund av dom. De demonerna sa (hörselhallucinationer): - "Låt det bli nummer 16!". Och så blir det nummer 16 - och spel demonerna skrattade. Hade satsat stort på nästa alla nummer med olika odds utom nummer 16 för jag missade numret. Nu är det bara alkohol demonerna som bara är välkomna nästa vecka på mitt party. Sex domerna behöver inte heller komma - är trött på sex.
Nu till det tråkiga:
Jag har tänkt om, spel demonerna är inte välkomna till mitt party nästa vecka efter förlusten idag på roulett. Är övertygad om att spel demonerna förstörde min dag när jag förlorade cirka 1500 kronor på roulett på grund av dom. De demonerna sa (hörselhallucinationer): - "Låt det bli nummer 16!". Och så blir det nummer 16 - och spel demonerna skrattade. Hade satsat stort på nästa alla nummer med olika odds utom nummer 16 för jag missade numret. Nu är det bara alkohol demonerna som bara är välkomna nästa vecka på mitt party. Sex domerna behöver inte heller komma - är trött på sex.