Tråden om hundar
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om hundar
Ja visst ja! Honom glömde jag! Men som jag förstått det bor hans hund hos föräldrarna nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nisse har haft hund tidigare.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Pysen har också pratat om nån " jycke". Men har inte uppfattat om det är hans hund eller nån annans.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hälsade på en yorkshire terrier. Liten söt hund.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jättefin!
Fast terriers har den nackdelen att de är väldigt skalliga.
Fast terriers har den nackdelen att de är väldigt skalliga.
Läste på Facebook att kriminella gäng (i Mexiko tror jag) brukar ha chihuahua som varningshund just för att de skäller när inkräktare kommer.
:D
Den var bra!
Den var bra!

Hundar bör inte sitta i framsätet pga krockkudden. Dessutom ska hundar ha bälte eller sitta bur i bilen.
Loppan var ute och gick med en hundkompis idag. Det är bra för hon behöver en hundkompis. Hon var en grumpy old lady ibörjan när den andra hunden,som är valp, var närgången och ville leka. Men valpen anpassade sig och gav Loppan space och då gick det hur bra som helst. 2 fina hundar. Loppan behöver verkligen en hundkompis så jag är så glad att det blev av. Valpen är en sheepdog och verkar väldigt intelligent.