Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår helt ok. Håller på att försöka vakna.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra,utan tvivel
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Krya på dig Memphis!
Krama din hund! Jag brukar krama eller gosa med mina katter när jag är nere. Jag pratar mycket med dom också.
Krama din hund! Jag brukar krama eller gosa med mina katter när jag är nere. Jag pratar mycket med dom också.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Första gången jag tog SSRI mådde jag fruktansvärt dåligt i 3 veckor. Någon gång vecka 4 vände det och jag mådde fantastiskt. Kunde inte sluta le. Min läkare skrattade t.o.m. för jag blivit så glad. Sedan dess har effekten varit mindre uttalad av SSRI. Tar iaf Sertralin 50mg. Tror det hjälper mig. När jag mår bra har jag intresse för livetamandara wrote: ↑14 Jun 2021, 00:39 Var medveten om att du jan må sämre de två första veckorn på antidepp. Läkarna säger inte alltid det. Så du orkar kämpa. Eller vara inlagd. Men du har ju din hund....kanske din mamma kan ta henne om du blir inlagd? Men de lägger väl inte gärna in folk nuförtiden....
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Memphis,
Hur gick läkarsamtalet idag?
Hur gick läkarsamtalet idag?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det blev inget läkarsamtal Krokus. Det var ingen läkare med på måndagsmötet nämligen .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är bättre idag. :)
Jag mådde inte sämre i början. Den riktiga kicken uppåt kom efter bara två veckor, men hade då mycket hög dos, över maxdos. Det var otroligt. Hade slutat tro på tabletter.amandara wrote: ↑14 Jun 2021, 00:39 Var medveten om att du jan må sämre de två första veckorn på antidepp. Läkarna säger inte alltid det. Så du orkar kämpa. Eller vara inlagd. Men du har ju din hund....kanske din mamma kan ta henne om du blir inlagd? Men de lägger väl inte gärna in folk nuförtiden....
Nu däremot mår jag kasst. Effekten av medicinen har avtagit med åren vilket är vanligt. Träffade på min läkare idag helt apropå och bad om en tid för att diskutera medicin. Eventuellt blir det då ett telefonmöte som hastigast bara. Det är svårt med tider så här på sommaren.
Last edited by Cosmos on 14 Jun 2021, 18:16, edited 1 time in total.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Helt ok, känner mig trött efter jobbet vilket är bra för då kanske jag sover bra i natt
'cause the freak inside controls my mind
Jag sov bra inatt.
Har huvudvärk. Det var ett tag sen jag hade huvudvärk.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag är pigg även fast jag varit vaken länge. Tröttast var jag vid 10-11 tolvtiden då jag gjorde mitt ärende för dagen.