De har en variant på originalburgaren med halloumi också för 35kr. Kan det vara något?
Kriget om burgare
Moderator: Moderator 1
Re: Kriget om burgare
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Kör, bara kör, Zoidar. MAX verkar ha bäst burgare om man ska tro all reklam.
Nja, vet om de är bäst, men ligger nära.
Rätt glad för Donken egentligen. Deras Big Mac är det inte helt fel på. Jag har 3km till Donken.
Vad tar de för en Big Mac nu för tiden? Google gav inget svar. Den köper jag varje gång jag varit till McDonald's. Kollade på deras hemsida och bland annat Chicken El Maco såg god ut. En rejäl burgare föredrar jag framför all annan snabbmat. Fast Kentucky fried chicken är väl svårslaget. Har aldrig ätit där o tror inte de finns i min hemstad. Bara American fried chicken, men de har flyttat en bra bit bort från mig. Jag vet att jag tjatar, men snart ska jag handla på donken.
Vet inte vad en Big Mac går på. Just nu får man Tripple cheeseburger för 40kr.Fantasio wrote: ↑17 Jul 2023, 22:16 Vad tar de för en Big Mac nu för tiden? Google gav inget svar. Den köper jag varje gång jag varit till McDonald's. Kollade på deras hemsida och bland annat Chicken El Maco såg god ut. En rejäl burgare föredrar jag framför all annan snabbmat. Fast Kentucky fried chicken är väl svårslaget. Har aldrig ätit där o tror inte de finns i min hemstad. Bara American fried chicken, men de har flyttat en bra bit bort från mig. Jag vet att jag tjatar, men snart ska jag handla på donken.
Den kanske man skulle prova. Men funderar på två lite större burgare.Zoidar wrote: ↑17 Jul 2023, 22:22Vet inte vad en Big Mac går på. Just nu får man Tripple cheeseburger för 40kr.Fantasio wrote: ↑17 Jul 2023, 22:16 Vad tar de för en Big Mac nu för tiden? Google gav inget svar. Den köper jag varje gång jag varit till McDonald's. Kollade på deras hemsida och bland annat Chicken El Maco såg god ut. En rejäl burgare föredrar jag framför all annan snabbmat. Fast Kentucky fried chicken är väl svårslaget. Har aldrig ätit där o tror inte de finns i min hemstad. Bara American fried chicken, men de har flyttat en bra bit bort från mig. Jag vet att jag tjatar, men snart ska jag handla på donken.
På väg till Max nu.
Glömde min termomugg. Får gå hem igen.
På väg igen. Lite depp. Glass är bra vid depp.
1,5 liter Sia?
Eller burgare?