Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Sambon drömde att jag bytte ut hans vitamin D-tabletter till antipsykotiska tabletter. Men det framgick inte i drömmen om det blev någon effekt. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
I natt drömde jag om Islaa. Hon var inte död, utan hon hade bara varit ute och rest i ungefär två år. Jobbigt att vakna från den drömmen.
Inatt drömde jag att jag var DJ på någon fest. Hade 4 CD-spelare till mitt förfogande. Spelare 1 hade en skiva som var en jordningsskiva (fråga mig inte vad det är). Tog ut skivan ett tag och när jag skulle sätta i den igen så kunde jag inte hitta den. Typisk dröm.
I natt drömde jag om Hinkan och hennes hund. Vi försökte få våra hundar att leka ihop, men de var totalt ointresserade av varandra. Fin dröm ändå. 
I natt drömde jag om Admin1 från originalviska. I drömmen var han aktiv medlem här på Viska 4, och skrev om sin vikta tvätt. Han hade samma avatar här, som på Viska 1, nämligen krokodilen.
Jag drömde om jord och grönsaker som jag skördade
'cause the freak inside controls my mind
Drömde att det var massvis med fakekonton på Facebook som försökte låna pengar av mig. Sedan åkte jag tåg och det var en full man på tåget som var nära att spy, så jag gav honom en hundpåse, men han blev bara arg.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde att jag blev psykotisk och gick till en övergiven fabrik, i fabriken fanns det massor med råttor och de bet mig. Hua!
I natt drömde jag om Fantasio, han gick fram och tillbaka och letade efter en gitarr. Han hittade den inte.
Jag drömde jag var inspärrad på något psyksjukhus. Det var väldigt fängelselikt. Jag delade rum med tre andra. Jag fick en tablett det stod ett Z på. Jag trodde det var Zyprexa.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
I natt var jag, Richard och Klankedinken på ett café och jag berättade om en kille som jag dejtade för flera år sedan. I drömmen var berättelsen sann. Hur som helst skulle jag åka hem från killen, han bodde såpass långt ifrån mig att jag skulle ta flygbussen till flygplatsen.
Han sprang ikapp bussen och stoppade den vid ett rödljus och tog förarens mikrofon och sa något i stil med "kan du inte stanna några dagar till? Jag saknar dig redan!", men det framgick inte riktigt om jag åkte hem eller om jag stannade. Osammanhängande dröm.
Sedan hade jag ett blått linne på mig, trots att blå inte riktigt är min favoritfärg på kläder.
Jag vet inte, nu när jag har skrivit ner drömmen kan jag inte påstå att den var särskilt sammanhängande.
Han sprang ikapp bussen och stoppade den vid ett rödljus och tog förarens mikrofon och sa något i stil med "kan du inte stanna några dagar till? Jag saknar dig redan!", men det framgick inte riktigt om jag åkte hem eller om jag stannade. Osammanhängande dröm.
Sedan hade jag ett blått linne på mig, trots att blå inte riktigt är min favoritfärg på kläder.
Jag vet inte, nu när jag har skrivit ner drömmen kan jag inte påstå att den var särskilt sammanhängande.