Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars nåt annat! Jag har ännu inte fått SIM kortet som jag hade beställt till min åtelkamera så jag har inte kunnat testa den än. Men det är ingen brådska för det är ännu inte aktuellt med användning av åtelkameran. Som sagt, leker fortfarande med tankarna om var jag kan ha åtelkameran annars utöver som övervakning här hemma när jag inte är hemma men vet inte ännu var jag ska placera den!? Ja, jag ska nog komma på nåt till slut...

När det gäller min nya nattkikare så har jag redan testat att filma en del. Eftersom den är lite tung så har jag skruvat fast nattkikaren till en motordriven stativ med fjärrkontroll så jag kan styra åt vilket håll den ska filma/fota - enklast så.

Nästa vecka när jag ska ha party så funderar jag på om jag ska partybelysning med olika färger på balkongen?! Piffa upp hemmet helt enkelt! Vill att det ska bli en lyckad partyvecka utan strul och förlust på spel. Förbereder väl mig lite mentalt på att allt ska vara i ordning redan nu. Ska bland annat inte laga mat utan ska köpa ute mat några dagar under veckan - antingen få maten hemleverar eller hämtat mat. Sen vill jag vara förberedd när det gäller alkohol - det får inte bli nån snedfylla vilket kan hända ibland när det gäller mig. Det händer inte alltid med någon gång kan fyllan slå fel. Har i alla fall en alkoholmätare så där kan jag hålla balansen när det gäller alkoholintag. Nåt mer att tänka på?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Just det ja - musiken! Jag måste packa upp min decibel mätaren som jag hade packat ner. Decibel mätaren varnar mig om jag har för högt ljud vilket är bra för då stör jag inga grannar. Tema är 80-tal så jag ska ha 80-talsmusik men vad för 80-talsmusik ska jag ha? Jag måste fundera ett tag till...
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kanske ska låta Internetradion välja ut 80-talsmusik slumpmässigt?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen hag jag ju bioduk - då kan jag ju ha musikvideos! Kom jag att tänka på nu... Nåt mer att tänka på?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Discolampan och discokulan får jag väl packa upp oxå.

Ni förstår att jag har packat ner en massa saker eftersom jag vill vara förberedd på när dom ska renovera hemmet när det nu blir?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vad ska jag ha på mig? Tillexempel, Dracula kavaj, svart Gothic skjorta med fiberoptisk fluga som man kan ändra färg på, svarta byxor med svarta hängslen? Ska fundera ett tag till...
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fiberoptisk fluga:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Lagt på min köp lista nästa gång jag ska beställa nåt:

Image

"Ett metallskyddsfodral för Trekker Premium-åtelkameror som skyddar din värdefulla kamera från vandalism och hårda väderförhållanden. Mångsidiga tillbehörsalternativ och en genomgång för ett hänglås för att säkerställa att din kamera inte blir stulen. Den eleganta mörkgröna färgen och designen som matchar kamerans linjer gör din kamera diskret. Genomföring längst ner för extern strömförsörjning och stativmontering."

Det är på det här sättet jag brukar handla. Gör en köp lista och sen efter ett tag så köper allt mer eller mindre på en och samma gång.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag spelade på Eurojackpot idag - dom har ju börjat ha två dragningar i veckan. Men det kanske blir mitt sista Eurojackpot spel - vet inte riktigt hur jag ska göra?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jo, jag har ju tolv syntar men jag har faktiskt övervägt att köpa en synt till faktiskt. En sådan här till höst-vinter eller nåt:

Image

Annars så har jag en sådan här synt:

Image
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har 13 par träningsskor.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jaså - jaha 13 par skor, typiskt kvinnor! Då har du skor för hela livet? Jag själv har två eller tre par likadana skor oanvända. Ett par utav dom skorna håller 2-3 år om jag använder dagligen. Kvinnor brukar oxå samla på sig väskor har jag förstått - har Ni många väskor?
Post Reply